Heroes of the world (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Heroes of the world (prs )
|
Borttagen
|
" det är bara att åka imorgon" sa Maral.
6 apr, 2015 09:11
|
|
Borttagen
|
" Ja vi hinner packa innan vi åker " sa Dante och tänkte lite på Tai Tim och Nigel hur skulle dom reagera?.
6 apr, 2015 14:19
|
|
Borttagen
|
En servitris kom med notan & la den på bordet. Maral la pengarna på bordet & även lite dricks.
" ska vi gå?" Frågade Maral nyfiket.
6 apr, 2015 15:16
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan vi " sa Dante och reste sig den här resturangen ville han äta på igen nån gång.
6 apr, 2015 15:17
|
|
Borttagen
|
" vi måste hem & packa trots allt" sa Maral.
6 apr, 2015 15:18
|
|
Borttagen
|
" Ja hoppas de andra förstår våra val sa Dante och log mot Maral.
6 apr, 2015 15:45
|
|
Borttagen
|
"Så klart de förstår... Jag menar vi är inga fångar vid huset" sa Maral
6 apr, 2015 16:05
|
|
Borttagen
|
" Förlåt har som en vana att tänka att jag är fången då jag var typ det hemma " sa Dante och tänkte på livet hemma lite.
6 apr, 2015 16:36
|
|
Borttagen
|
"Ta det lugnt. Du får gå ut hur mycket du vill sen" sa Maral
6 apr, 2015 16:37
|
|
Borttagen
|
Dante log och rättade till sina skjorta. Han hoppades på att han och Daniella slapp se föräldrarna nån mer gång.
6 apr, 2015 16:42
|
Du får inte svara på den här tråden.