Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 12:08
|
|
Borttagen
|
"Säga förlåt och få tillbaka den systern jag hade förut."
29 okt, 2013 12:10
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
"Jag vill inte ha dig här. Okej?"
29 okt, 2013 12:13
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 12:14
|
|
Borttagen
|
"Vem är du förresten?" Undrade jag och tittade på en tjej som stod och hängde bakom Diego lite diskret.
29 okt, 2013 14:47
|
|
Borttagen
|
Wii tog ett försiktigt steg fram till min sida.
"Wii"
Sa hon kort.
29 okt, 2013 14:48
|
|
Borttagen
|
"Kan du gå? Jag vill gärna tala några ord med min Kära broder här." Jag väntade inte på svar utan föst in Diego och stängde dörren bakom honom.
29 okt, 2013 14:51
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot en trappstolpe och la armarna i kors i väntan på att hon skulle börja.
29 okt, 2013 14:52
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot honom och gick några steg.
Sedan slog jag till honom i magen.
"Hur kunde du?"
29 okt, 2013 14:56
|
|
Borttagen
|
"Du behöver inte slå mig... Vår bror har redan tagit tag i det"
Mumlade jag.
29 okt, 2013 14:57
|
Du får inte svara på den här tråden.