Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
12 sep, 2012 15:31 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: ALLTSÅ! Om två dygn kommer jag sitta fastklistrad här framför Glee! INGEN FÅR STÖRA! *morrr* Hoppas avsnittet kommer upp SNABBT! Måste hinna se det innan jobbet på fredag. Ska se innan jag går till skolan, då brukar de vara uppe. Sen ladda ner när jag kommer hem typ
12 sep, 2012 15:36 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: ALLTSÅ! Om två dygn kommer jag sitta fastklistrad här framför Glee! INGEN FÅR STÖRA! *morrr* Hoppas avsnittet kommer upp SNABBT! Måste hinna se det innan jobbet på fredag. Ska se innan jag går till skolan, då brukar de vara uppe. Sen ladda ner när jag kommer hem typ 9 av 10 gånger är de uppe så tidigt, men inte alltid. Det är plågsamt att veta att avsnittet varit, och sen vara på jobbet i 9 timmar. Det är inte hälsosamt!
12 sep, 2012 15:39 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: ALLTSÅ! Om två dygn kommer jag sitta fastklistrad här framför Glee! INGEN FÅR STÖRA! *morrr* Hoppas avsnittet kommer upp SNABBT! Måste hinna se det innan jobbet på fredag. Ska se innan jag går till skolan, då brukar de vara uppe. Sen ladda ner när jag kommer hem typ 9 av 10 gånger är de uppe så tidigt, men inte alltid. Det är plågsamt att veta att avsnittet varit, och sen vara på jobbet i 9 timmar. Det är inte hälsosamt! Fast alltså jag har alltid kollat dagen efter innan skolan börjar, oavsett om jag börjar 8.10 som då eller 9.40 som nu ^^ Sidereel ;D
12 sep, 2012 15:42 |
|
MystiqueRed
Elev |
Bara jag som slutat titta på Glee (inte för att det är dåligt, utan för att man glömmer det och har annat för sig)?
Är inte alls pepp på en ny säsong, de ska avsluta High School och därmed avsluta det kapitlet i deras liv... Glee ska inte fortsätta med andra ungdomar? Tack gode gud så slutade de göra high school musical filmer... världen måste förstå att man inte kan ersätta bra skådespelare bara för att mjölka fans på pengar.. 12 sep, 2012 15:43 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av MystiqueRed: Bara jag som slutat titta på Glee (inte för att det är dåligt, utan för att man glömmer det och har annat för sig)? Är inte alls pepp på en ny säsong, de ska avsluta High School och därmed avsluta det kapitlet i deras liv... Glee ska inte fortsätta med andra ungdomar? Tack gode gud så slutade de göra high school musical filmer... världen måste förstå att man inte kan ersätta bra skådespelare bara för att mjölka fans på pengar.. Fast man skulle ju inte kunna avsluta serien efter tredje säsongen. Då lät man bara hälften av karaktärerna får ett avslut...
12 sep, 2012 15:55 |
|
Ginny00
Elev |
Haha, oh .-. Jag läste från mobilen.. 12 sep, 2012 16:01 |
|
Jossan
Elev |
Jag blev lite panikslagen där hehe! GUD VAD SÖTA BILDER! ÅHHH LOVE THEM ♥
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 12 sep, 2012 17:19 |
|
EmahS
Elev |
13 sep, 2012 08:36 |
|
Savi
Elev |
Har ni hört nya tjejen?! OMG! Jag var så bestämd om att hata alla nya i ND, men guuud! Det går fan inte.
Kolla på youtube - Glee Chasing Pavements. <--- This gurl ain't happy.
13 sep, 2012 09:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen