@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så Dexter dejtar en kvinna vars exmake är Lucifer och en annan vars far är Bobby. Han kör verkligen stenhårt på Supernatural.
Lite tur att Rita inte dejtade Lucifer när han var i Sam, med tanke på hela grejen med att alla han ligger med dör. Hade blivit konstiga sena säsonger av Dexter då. 25 nov, 2015 00:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MTEL *host*jagharvarvatMegamanmångamångagånger*host* Mmh säkert du.. inte ens Mega man har varvat Mega man. ;D 25 nov, 2015 00:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL *host*jagharvarvatMegamanmångamångagånger*host* Mmh säkert du.. inte ens Mega man har varvat Mega man. ;D I'm bloody serious. Eller vänta. Vilket Megaman snackar vi om? 25 nov, 2015 00:26 |
|
Borttagen
|
I skolan fick vi en uppgift av ekonomiläraren över praktiken att samla in statistik på praktikplatsen. Det ska vi tydligen skriva en hel rapport om nu med syfte, bakgrund, metod mm, fick vi veta i efterhand. Jag har inte haft nåt syfte, jag valde bara något det var lätt att få ut massa siffror om xD Det är ju inte så lätt när någon bara säger "ta reda på lite statistik!" och sen inget mer. Alltså, allt kommer ju bli efterkonstruktion deluxe.
Tur att jag är så bra på efterkonstruktion 25 nov, 2015 00:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL *host*jagharvarvatMegamanmångamångagånger*host* Mmh säkert du.. inte ens Mega man har varvat Mega man. ;D I'm bloody serious. Eller vänta. Vilket Megaman snackar vi om? Har bara försökt mig på 1-3.. Försökte köra tvåan i somras men bossarna spöade skiten ur mig så hårt att jag nästan skämdes.. -,- 25 nov, 2015 00:42 |
|
Borttagen
|
Aj. Mina kinder. De är blågula. Haha. Men det lägger sig snart.
Just nu är piercingstängerna skitlånga (in case of svullnad) och jag får inte byta förrän om 6-8 veckor. Måste koncentrera mig på varje tugga jag tar, också, så att jag inte råkar bita i kulorna (wtf..) som sitter på insidan av kinderna. Är ungefär som att bita i ett hagelskott. Men lyckligtvis ska inte de heller vara där hela tiden. När de där veckorna har gått blir stängerna kortare och kulorna på insidan byts ut till plattor istället. Much, much better. EDIT: MTEL. Megaman 2 är det lättaste, ju..! 25 nov, 2015 00:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aj. Mina kinder. De är blågula. Haha. Men det lägger sig snart. Just nu är piercingstängerna skitlånga (in case of svullnad) och jag får inte byta förrän om 6-8 veckor. Måste koncentrera mig på varje tugga jag tar, också, så att jag inte råkar bita i kulorna (wtf..) som sitter på insidan av kinderna. Är ungefär som att bita i ett hagelskott. Men lyckligtvis ska inte de heller vara där hela tiden. När de där veckorna har gått blir stängerna kortare och kulorna på insidan byts ut till plattor istället. Much, much better. EDIT: MTEL. Megaman 2 är det lättaste, ju..! HP lärde inte alla att man icke ska tala osanning ;P 25 nov, 2015 00:54 |
|
Borttagen
|
Ikväll ska vi se La Cage aux Folles ♥
25 nov, 2015 05:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: jag går upp 6 varje morgon...Ska upp typ 6.30 imorgon bitti -.- hur ska det ens gå xD lixom nope! 25 nov, 2015 06:05 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ska upp typ 6.30 imorgon bitti -.- hur ska det ens gå xD lixom nope! Åh, sovmorgon ju... Vissa dagar går jag upp 4.45 ![]() ![]()
25 nov, 2015 07:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen