@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Blev lite orolig här, jag råkade skrapa sönder ett födelsemärke så att det började blöda och sen när jag spottade hade jag blod med. Har någon varit med om det?
24 nov, 2015 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: SERI JÄVLA ÖST. Skulle åka till min nya arbetsplats tillsammans med rekryteraren idag, vi hade kommit överrens om att ta bussen tillsammans. Sen ringde hon och sa att jag nog fick åka dit själv ändå och jag panikar för att jag aldrig har gått runt i det området tidigare. Först trasslar jag in mig i duschdraperiet så att hela stången och draperiet brakade i golvet, hade ingen chans att försöka sätta tillbaka allt så jag hoppas att jag hinner hem först så att dom jag bor hos inte undrar varför jag har lämnat ett stökigt kaos efter mig. ..så skulle jag försöka hitta arbetsplatsen.. Bussen jag skulle med kom inte, det bara slog om från "går nu" till "går om 15"... i vanlig ordning. Sen när jag kom fram såg jag flaggorna längre fram och försökte gena. Det gick lagom bra för jag var tvungen att klättra upp för någon jävla bergssluttning och i slutet var det i princip bara sand så jag fick hålla i några himla rankor för att inte ramla. Sen höll jag ändå på att ramla ner i ett en-meters-hål som bara dök upp utan förvarning. Och alla blev arga för att jag försökte gena genom ett avspärrat område och klev över deras stänger som höll på att sättas ihop. Sen skulle jag försöka ta mig över motorvägen.. GAH.. alltså jag måste försöka hitta en bättre väg till jobbet. Jeez. Det där låter som en tv-spelsquest eller något.. Hoppas du hittar en bättre väg dit! Oh.. but it was..! Men mötet med bossen var det minst svåra, ungefär som i Super Mario när man har kämpat sig igenom en svår bana och den där fula draken löper amok men ändå inte pallar mer än tre eldklot innan den tackar för sig.. 24 nov, 2015 23:49 |
|
Borttagen
|
MTEL Det där var den mest nedlåtande och absolut mest klockrena beskrivning av Bowser jag läst. ♥
24 nov, 2015 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MTEL Det där var den mest nedlåtande och absolut mest klockrena beskrivning av Bowser jag läst. ♥ Oh... Sorry att man inte hinner stanna i bossarna tillräckligt länge för att lära känna drakarna och kunna deras coola namn och så Bossarna i Mario = någon som har rätt till nystarsjobb. Bossarna i Mega man = någon som ej har utbildning men gärna skulle skänka en njure om den så fick ett arbete där. 24 nov, 2015 23:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL Det där var den mest nedlåtande och absolut mest klockrena beskrivning av Bowser jag läst. ♥ Oh... Sorry att man inte hinner stanna i bossarna tillräckligt länge för att lära känna drakarna och kunna deras coola namn och så Bossarna i Mario = någon som har rätt till nystarsjobb. Bossarna i Mega man = någon som ej har utbildning men gärna skulle skänka en njure om den så fick ett arbete där. Det är samma drake i slutet av varje bana. Han heter Bowser och gillar att jävlas med en att tro att your princess is in this castle. Men det är hon inte förrän på sista banan, haha. Haha.. alltså jag orkar inte x'D 24 nov, 2015 23:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL Det där var den mest nedlåtande och absolut mest klockrena beskrivning av Bowser jag läst. ♥ Oh... Sorry att man inte hinner stanna i bossarna tillräckligt länge för att lära känna drakarna och kunna deras coola namn och så Bossarna i Mario = någon som har rätt till nystarsjobb. Bossarna i Mega man = någon som ej har utbildning men gärna skulle skänka en njure om den så fick ett arbete där. Bahaha! Splendid.. Just splendid! ..Och nu bara för det fick jag ett supersug på att lyssna på Megmanmusik. Bubbleman theme ♥ 24 nov, 2015 23:59 |
|
Borttagen
|
Herregud. "Lucifer" med Blutengel kom precis igång på Spotify. Haha. Den är typ mina högstadie-issues invirade i ett extremt cheesy, über-gåffiskt och superdåligt paket.. av billig fusksammet med korsettsnörning, typ. *skämskudde* XD
25 nov, 2015 00:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL Det där var den mest nedlåtande och absolut mest klockrena beskrivning av Bowser jag läst. ♥ Oh... Sorry att man inte hinner stanna i bossarna tillräckligt länge för att lära känna drakarna och kunna deras coola namn och så Bossarna i Mario = någon som har rätt till nystarsjobb. Bossarna i Mega man = någon som ej har utbildning men gärna skulle skänka en njure om den så fick ett arbete där. Det är samma drake i slutet av varje bana. Han heter Bowser och gillar att jävlas med en att tro att your princess is in this castle. Men det är hon inte förrän på sista banan, haha. Haha.. alltså jag orkar inte x'D Det kanske bara är drakarna i borgarna som tuppar av efter tre skott =O å den andra måste man knocka så att den kan ligga och chilla till nästa rond. .. Seriosly har man varvat Mega man växer man i mina ögon. Det är nästan häftigare än att kunna back flip med crossen! ;p 25 nov, 2015 00:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MTEL Det där var den mest nedlåtande och absolut mest klockrena beskrivning av Bowser jag läst. ♥ Oh... Sorry att man inte hinner stanna i bossarna tillräckligt länge för att lära känna drakarna och kunna deras coola namn och så Bossarna i Mario = någon som har rätt till nystarsjobb. Bossarna i Mega man = någon som ej har utbildning men gärna skulle skänka en njure om den så fick ett arbete där. Det är samma drake i slutet av varje bana. Han heter Bowser och gillar att jävlas med en att tro att your princess is in this castle. Men det är hon inte förrän på sista banan, haha. Haha.. alltså jag orkar inte x'D Det kanske bara är drakarna i borgarna som tuppar av efter tre skott =O å den andra måste man knocka så att den kan ligga och chilla till nästa rond. .. Seriosly har man varvat Mega man växer man i mina ögon. Det är nästan häftigare än att kunna back flip med crossen! ;p hahaha! "NOPE. Enough is enough, nio gånger får fan räcka. Ta din jävla prinsessa och försvinn härifrån, jag behöver en drink." ..typ ^^ Jag har aldrig varvat Mega man och jag har aldrig åkt cross. Jag har däremot gjort ett imponerande om ändock något ofrivilligt svanhopp baklänges nedför en brant skogsbacke med en cykel inför publik, om det räknas. Det riktiga vansinnesspelet från barndomen var dock Battle of Olympus. Ett ord: KERBEROS. Det aset. Hades var lättare alla gånger, och då var han ändå slutbossen. Och Phrygia och Phtia var typ de jobbigaste ställena någonsin. ![]() Omslagsbilden är en perfekt beskrivning av känslan som uppstår av av att spela skiten. Vansinnigt fradgatuggande och maniskt lysande ögon efter oräkneliga timmar framför TV:n. 25 nov, 2015 00:15 |
|
Borttagen
|
MTEL *host*jagharvarvatMegamanmångamångagånger*host*
25 nov, 2015 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen