@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är sur för min syrra vill inte hjälpa mig med att gå ut med hunden, och jag är så trött att det känns som jag ska kollapsa snart.
24 nov, 2015 21:15 |
|
Borttagen
|
kan mamma sluta ropa tack
24 nov, 2015 21:47 |
|
Luna Chang
Elev |
24 nov, 2015 21:59 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Någon som har ett VÄLDIGT lättbakat recept på fudge????
MVH/ någon som nästan eldade ner hemkunskapssal på högstadiet när hon försökte baka bullar och steka pannkakor... (Herregud, jag låter som världens pyroman med tanke på ett tidigare inlägg i denna tråden om att jag nästan eldade min franska bok)
24 nov, 2015 21:59 |
|
Frivolt
Elev |
Ska upp typ 6.30 imorgon bitti -.- hur ska det ens gå xD lixom nope!
24 nov, 2015 22:01 |
|
Winonababe
Elev |
Har ca tio inlämningar till nästa vecka, mina lärare sätter alla tentor på samma vecka
SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
24 nov, 2015 22:02 |
|
Hedwig96
Elev |
Igår när jag skulle till praktikplatsen hade cykellåset frusit fast så jag hamnade gå..
Imorse fick jag upp låset efter att ha tinat det lite, när jag efter praktiken skulle cykla hem var det inget problem. Jag låste upp cykeln och började cykla hemåt Det var först när jag cyklade över en isplätt då jag var halvvägs hemma som jag märkte att all snö hade smält bort... Här har varit snö i flera dagar och plötsligt är det borta och jag märker ingenting...? 24 nov, 2015 22:13 |
|
Obliviate_
Elev |
and just as i was bored dan howell does a younow. good for me
24 nov, 2015 22:19 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag råkade äta en kaka.
Råkade väcka kakmonstret i mig.. crap. 24 nov, 2015 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: SERI JÄVLA ÖST. Skulle åka till min nya arbetsplats tillsammans med rekryteraren idag, vi hade kommit överrens om att ta bussen tillsammans. Sen ringde hon och sa att jag nog fick åka dit själv ändå och jag panikar för att jag aldrig har gått runt i det området tidigare. Först trasslar jag in mig i duschdraperiet så att hela stången och draperiet brakade i golvet, hade ingen chans att försöka sätta tillbaka allt så jag hoppas att jag hinner hem först så att dom jag bor hos inte undrar varför jag har lämnat ett stökigt kaos efter mig. ..så skulle jag försöka hitta arbetsplatsen.. Bussen jag skulle med kom inte, det bara slog om från "går nu" till "går om 15"... i vanlig ordning. Sen när jag kom fram såg jag flaggorna längre fram och försökte gena. Det gick lagom bra för jag var tvungen att klättra upp för någon jävla bergssluttning och i slutet var det i princip bara sand så jag fick hålla i några himla rankor för att inte ramla. Sen höll jag ändå på att ramla ner i ett en-meters-hål som bara dök upp utan förvarning. Och alla blev arga för att jag försökte gena genom ett avspärrat område och klev över deras stänger som höll på att sättas ihop. Sen skulle jag försöka ta mig över motorvägen.. GAH.. alltså jag måste försöka hitta en bättre väg till jobbet. Jeez. Det där låter som en tv-spelsquest eller något.. Hoppas du hittar en bättre väg dit! 24 nov, 2015 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen