@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Safir: Tack!!!Skrivet av Borttagen: Min crush skickade en bild med en söt text och jag svarade med ett hjärta och hon skickade ett tillbaka och nu känner jag mig helt !!!!!!! Omg grattis!!! ♥ Fast det var säkert inget speciellt för henne men det betydde mycket för mig hihi 24 nov, 2015 16:59 |
|
Drogo
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Drogo: Vi får gäster snart och jag har läxa som jag borde göra men mugglis är roligare såååååå..... Hahah! Same! Förutom det där med gästerna då... x) Jag har matteläxa att göra, men lixom orka... xD Ja exakt, man dör inte om man failar heller xD Har ett förhör imorgon som handlar om atomer och sånt... jag fattar ingenting
24 nov, 2015 17:01 |
|
Borttagen
|
let her speak. 24 nov, 2015 17:16 |
|
Safir
Elev |
24 nov, 2015 17:18 |
|
Frivolt
Elev |
"No, Never! Never again "
Och folk tror fortfarande att han är straight. ..pfff!! He is so gay so he can't even walk straight! ! 24 nov, 2015 17:25 |
|
Borttagen
|
Min man är på väg hit ♥ vi har inte setts på månader :33333
24 nov, 2015 17:34 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
24 nov, 2015 17:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Idag fyller min morfar är, tror jag. Eller mormor. Kommer aldrig ihåg, de fyller dagarna efter varandra!
Dessutom har jag haft körkort 1 år idag 24 nov, 2015 18:22 |
|
Borttagen
|
Idag så känner jag mest att jag struntar i att skriva och om jag förlorar NaNoWriMo så fuck it jag orkar inte
((ok har inte så mycket kvar??? och ligger före??? men ändÅ)) 24 nov, 2015 18:36 |
|
Fellrendión
Elev |
24 nov, 2015 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen