@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
SERI JÄVLA ÖST. Skulle åka till min nya arbetsplats tillsammans med rekryteraren idag, vi hade kommit överrens om att ta bussen tillsammans. Sen ringde hon och sa att jag nog fick åka dit själv ändå och jag panikar för att jag aldrig har gått runt i det området tidigare. Först trasslar jag in mig i duschdraperiet så att hela stången och draperiet brakade i golvet, hade ingen chans att försöka sätta tillbaka allt så jag hoppas att jag hinner hem först så att dom jag bor hos inte undrar varför jag har lämnat ett stökigt kaos efter mig. ..så skulle jag försöka hitta arbetsplatsen.. Bussen jag skulle med kom inte, det bara slog om från "går nu" till "går om 15"... i vanlig ordning. Sen när jag kom fram såg jag flaggorna längre fram och försökte gena. Det gick lagom bra för jag var tvungen att klättra upp för någon jävla bergssluttning och i slutet var det i princip bara sand så jag fick hålla i några himla rankor för att inte ramla. Sen höll jag ändå på att ramla ner i ett en-meters-hål som bara dök upp utan förvarning. Och alla blev arga för att jag försökte gena genom ett avspärrat område och klev över deras stänger som höll på att sättas ihop. Sen skulle jag försöka ta mig över motorvägen.. GAH.. alltså jag måste försöka hitta en bättre väg till jobbet. 24 nov, 2015 13:49 |
|
Isse99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Isse99: Någon här på mugglis som har tips på någon kall mat man kan äta i sin matlåda? Bra trött på pasta och stekta ägg just nu Potatissallad, pannkakor, obviously alla slags mackor, sallader i allmänhet... och kakor Hahah kakor låter bra! skriver ord som mord i handen 24 nov, 2015 14:12 |
|
Fellrendión
Elev |
24 nov, 2015 15:22 |
|
Frivolt
Elev |
Varit på promenad och ska snart äta kebab
Och jag är på andra sidan sverige nu Och jag är trött och imorn ska jag till uppsala InspiredPsycho 24 nov, 2015 15:37 |
|
Borttagen
|
Min crush skickade en bild med en söt text och jag svarade med ett hjärta och hon skickade ett tillbaka och nu känner jag mig helt !!!!!!!
24 nov, 2015 15:40 |
|
Isse99
Elev |
Hej hej, någon som har tips på enkla vegetariska maträtter som som sagt är enkla att göra?
skriver ord som mord i handen 24 nov, 2015 16:01 |
|
Drogo
Elev |
24 nov, 2015 16:47 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min crush skickade en bild med en söt text och jag svarade med ett hjärta och hon skickade ett tillbaka och nu känner jag mig helt !!!!!!! Omg grattis!!! ♥
24 nov, 2015 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Isse99: mamma brukar göra en gryta med krossad tomat, majs och champinjoner som är jättegodHej hej, någon som har tips på enkla vegetariska maträtter som som sagt är enkla att göra? 24 nov, 2015 16:55 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Drogo: Vi får gäster snart och jag har läxa som jag borde göra men mugglis är roligare såååååå..... Hahah! Same! Förutom det där med gästerna då... x) Jag har matteläxa att göra, men lixom orka... xD www.kulturforeningennimbus.com 24 nov, 2015 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen