@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Oh dear lord help me, STILL CRUSHING SO HARD ON THEM! Fyra år senare jesus christ. Förlorade nästan tron på kärleken när de gjorde slut, skojar inte. Och höll på att dö p.g.a. starstruck när de var på Närcon
Är en sån jävla tönt alltså ![]() 23 nov, 2015 13:35 |
|
Fellrendión
Elev |
23 nov, 2015 13:40 |
|
Borttagen
|
slutar snart
23 nov, 2015 13:59 |
|
Afturelding
Elev |
23 nov, 2015 14:02 |
|
Borttagen
|
Någon annan som haft besök av socialen hemma? Gud... jag behöver spela dator och glömma this day. 23 nov, 2015 14:15 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Huh. Men bra.. trevligt sätt att vakna -i klassrummet med huvudet vilandes i armarna.. är man trött då? Wä
23 nov, 2015 14:47 |
|
Borttagen
|
Okej...det var smärtfritt.. in ut... littery.. En sak mindre att tänka på =D 23 nov, 2015 14:50 |
|
Borttagen
|
Har ont i magen, åt för mycket :--(
23 nov, 2015 16:43 |
|
Borttagen
|
Sitter på tåget hem med Frivolt nu! ♥
23 nov, 2015 17:04 |
|
Frivolt
Elev |
23 nov, 2015 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen