@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NU ÄR DET BRON ♥♥♥♥
22 nov, 2015 21:01 |
|
Borttagen
|
Idag fick jag äntligen se "En underbar jävla jul" ♥
22 nov, 2015 21:02 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Till er som planerar att någon gång i livet färga håret blått med Directions hårfärger (Speciellt i nyansen Ebony) shamponera håret minst två gånger efter att du sköljt ur färgen för annars kommer hela du, allt du rör och alla du rör bli blå.
(tittade på en selfie från några veckor sedan då jag hade rosa och mörkblå splitdye och mitt ansikte som nuddades av den blåa sidan, min hals och min hand var helt blå, så om du inte tycker om den looken, do as I say)
22 nov, 2015 21:21 |
|
Ithrenniel
Elev |
22 nov, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
22 nov, 2015 21:47 |
|
Elma00
Elev |
22 nov, 2015 21:54 |
|
Chaemy
Elev |
Kan inte sova när alla i huset, framförallt min äckliga lillasyster, är så jävla högljudda. Kommer få en sömnlös framtid om det fortsätter såhär.
22 nov, 2015 23:01 |
|
Borttagen
|
Jag blev precis medlem pga hoggynostalgi men jag känner att jag är för gammal för att känna såhär. Man kan skylla på den oöppnade boken i ekonomistyrning som ligger i mitt knä också. Vem vet
22 nov, 2015 23:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag blev precis medlem pga hoggynostalgi men jag känner att jag är för gammal för att känna såhär. Man kan skylla på den oöppnade boken i ekonomistyrning som ligger i mitt knä också. Vem vet Hoggynostalgi är bra! Välkommen hit! *bjuder på honungsöl* 23 nov, 2015 00:20 |
|
Meowsy
Elev |
Här är nått intressant att veta: Jag har gett upp hoppet om mig själv och livet, det finns inget mera att leva upp till. Dem vann och jag förlora. Applådera gott folk åt hoppet som inte finns kvar, yay.
23 nov, 2015 00:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen