@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det kommer att snöa idag!!!!
22 nov, 2015 17:56 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Anna-chan: Jag älskar vinter men jag hatar när tågtrafiken blir påverkad av den.. :c Fördelen av att bo här i norr, det finns ingen tågtrafik som kan bli påverkad! ... Kan vi byta? Jag kan bo mer uppåt i landet och du kan få bo i skåne. Jag tycker btw det är en skönare kylare mer i norr också de gångerna jag varit där, så om du vill testa på en annan typ av kyla är väl ett permanent byte perfekt? xD Skåne tillhör nog ett av de ställena längst mer på min lista på ställen jag vill bo på xD Har hellre ordentlig vinter än halvdan en! Men kan jag flytta upp till dig istället då? :C Jag vill ju hellre ha en riktig vinter än en halvdan en, och det har nara varit "riktig vinstersnö" i typ 5 timmar, but guess what? Nu är allt slask :C Här har vi haft ordentlig snö i en vecka nu, och det lär vi ha till i April också! Ge mig snö! Även om det antagligen är jobbigt att ha så pass mycket snö och så länge.. c: Join the dark side, we have cookies~
22 nov, 2015 18:24 |
|
Chaemy
Elev |
Stor säng. Liten säng. Stor säng. Ja. Stor säng vill jag ha. Jag håller på att renovera mitt rum. Jag får ny garderob, bokhylla, skrivbord och säng. Jag får välja om jag ska ha en stor eller liten säng och jag tror att jag ska ha en stor. Yay.
22 nov, 2015 18:50 |
|
Fellrendión
Elev |
Nu är jag på väg från att ha sett Mockingjay part 2. Riktigt bra film faktiskt! Den håller måttet för ett värdigt slut på bokserien. c-:
Tack Kim Potter! Det har varit kul att virra runt i cirklar. ;-) Lita inte på mina geografi-skills nästa gång bara, haha!
22 nov, 2015 19:27 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Chaemy: Stor säng. Liten säng. Stor säng. Ja. Stor säng vill jag ha. Jag håller på att renovera mitt rum. Jag får ny garderob, bokhylla, skrivbord och säng. Jag får välja om jag ska ha en stor eller liten säng och jag tror att jag ska ha en stor. Yay. Stora sängar är det bästa ♥ Hej 22 nov, 2015 19:35 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Borde skriva på min nanowrimo, göra franskaläxa, skriva på en engelska essay och ta tag i mitt liv rent generellt.
Men nae, tittar på mord-dokumentärer istället...
22 nov, 2015 20:11 |
|
Frivolt
Elev |
Har en kurrmaskin sovandes på magen ♥
22 nov, 2015 20:17 |
|
baramin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 nov, 2015 20:39 |
|
Archarec
Elev |
22 nov, 2015 20:52 |
|
tuvaF
Elev |
22 nov, 2015 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen