@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna-chan
Elev |
Jag älskar vinter men jag hatar när tågtrafiken blir påverkad av den.. :c
Join the dark side, we have cookies~
22 nov, 2015 16:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Jag älskar vinter men jag hatar när tågtrafiken blir påverkad av den.. :c Fördelen av att bo här i norr, det finns ingen tågtrafik som kan bli påverkad! Hej 22 nov, 2015 16:39 |
|
Holytail
Elev |
22 nov, 2015 16:42 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Anna-chan: Jag älskar vinter men jag hatar när tågtrafiken blir påverkad av den.. :c Fördelen av att bo här i norr, det finns ingen tågtrafik som kan bli påverkad! ... Kan vi byta? Jag kan bo mer uppåt i landet och du kan få bo i skåne. Jag tycker btw det är en skönare kylare mer i norr också de gångerna jag varit där, så om du vill testa på en annan typ av kyla är väl ett permanent byte perfekt? xD Join the dark side, we have cookies~
22 nov, 2015 16:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Anna-chan: Jag älskar vinter men jag hatar när tågtrafiken blir påverkad av den.. :c Fördelen av att bo här i norr, det finns ingen tågtrafik som kan bli påverkad! ... Kan vi byta? Jag kan bo mer uppåt i landet och du kan få bo i skåne. Jag tycker btw det är en skönare kylare mer i norr också de gångerna jag varit där, så om du vill testa på en annan typ av kyla är väl ett permanent byte perfekt? xD Skåne tillhör nog ett av de ställena längst mer på min lista på ställen jag vill bo på xD Har hellre ordentlig vinter än halvdan en! Hej 22 nov, 2015 16:54 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Anna-chan: Jag älskar vinter men jag hatar när tågtrafiken blir påverkad av den.. :c Fördelen av att bo här i norr, det finns ingen tågtrafik som kan bli påverkad! ... Kan vi byta? Jag kan bo mer uppåt i landet och du kan få bo i skåne. Jag tycker btw det är en skönare kylare mer i norr också de gångerna jag varit där, så om du vill testa på en annan typ av kyla är väl ett permanent byte perfekt? xD Skåne tillhör nog ett av de ställena längst mer på min lista på ställen jag vill bo på xD Har hellre ordentlig vinter än halvdan en! Men kan jag flytta upp till dig istället då? :C Jag vill ju hellre ha en riktig vinter än en halvdan en, och det har nara varit "riktig vinstersnö" i typ 5 timmar, but guess what? Nu är allt slask :C Join the dark side, we have cookies~
22 nov, 2015 16:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Anna-chan: Jag älskar vinter men jag hatar när tågtrafiken blir påverkad av den.. :c Fördelen av att bo här i norr, det finns ingen tågtrafik som kan bli påverkad! ... Kan vi byta? Jag kan bo mer uppåt i landet och du kan få bo i skåne. Jag tycker btw det är en skönare kylare mer i norr också de gångerna jag varit där, så om du vill testa på en annan typ av kyla är väl ett permanent byte perfekt? xD Skåne tillhör nog ett av de ställena längst mer på min lista på ställen jag vill bo på xD Har hellre ordentlig vinter än halvdan en! Men kan jag flytta upp till dig istället då? :C Jag vill ju hellre ha en riktig vinter än en halvdan en, och det har nara varit "riktig vinstersnö" i typ 5 timmar, but guess what? Nu är allt slask :C Här har vi haft ordentlig snö i en vecka nu, och det lär vi ha till i April också! Hej 22 nov, 2015 17:07 |
|
Zendaya
Elev |
Imorgon är det min 3-årsdag på mugglis!
Trodde att det var idag.. Hehe. 22 nov, 2015 17:19 |
|
Borttagen
|
Jag gör ett homework crawl och det är literally det bästa någonsin för jag får både skrivet och min läxa gjord??
22 nov, 2015 17:33 |
|
Borttagen
|
Så himla trött. Sprungi i snön t¨vå timmar ida. Nu sku ja bara vill sipå netflix å int gör mått men så klart har man finska prov på tisda -_- Men bara 3 prov till och ett störrre förhör SEN F^R JAG BETYYYYG
22 nov, 2015 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen