Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21610 21611 21612 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag känner mig inte längre som en ISFJ. Eller, jag har aldrig varit den "klassiska" ISFj som alla säger, jag bryr mig inte om hur andra mår osv... Vilket är tydligt ett måste. "The defender". Så jag kanske inte är ISFJ. Så jag gjorde om testet två gånger och blev ISTP och ISFP men jag vet inte... suck

22 nov, 2015 12:17

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag blir bara mer och mer övertygad om att karma finns. När jag svär är chansen stor att jag slår i något eller tappar något jag håller i. ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

22 nov, 2015 12:25

Borttagen

Avatar


skivor är verkligen det bästa som finns.

22 nov, 2015 12:36

Borttagen

Avatar


Hur börjar man ett födelsedagstal? Jag vet nu vem jag vill prata om. Jag vill prata om min pappa och tacka honom för allt stöd jag har fått eftersom han alltid har funnits där när jag har behövt hjälp, berätta hur mycket jag uppskattar honom och älskar honom. Men jag har ingen aning om hur jag ska börja talet?

Käre pappa? Idag har vi samlats här för att fira min pappas 40-årsdag?

Kan någon/några skriva flera exempelmeningar. För jag har aldrig hållit eller lyssnat på ett högtidstal. ;_;

22 nov, 2015 12:40

Hedwig96
Elev

Avatar


Nu ska jag ta och titta på Modern family! ork inte gör na annat

22 nov, 2015 12:46

Luna Chang
Elev

Avatar


Har någon här hört om Juvenes Translatores?

Hej

22 nov, 2015 12:47

Ginny00
Elev

Avatar


Jag tycker alla borde gå och läsa min nyligen uppdaterade fanfiction NUUU

22 nov, 2015 12:59

Borttagen

Avatar


Min smörgåstårta blev äcklig och min dejt verkar ha blivit inställd

22 nov, 2015 13:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hur börjar man ett födelsedagstal? Jag vet nu vem jag vill prata om. Jag vill prata om min pappa och tacka honom för allt stöd jag har fått eftersom han alltid har funnits där när jag har behövt hjälp, berätta hur mycket jag uppskattar honom och älskar honom. Men jag har ingen aning om hur jag ska börja talet?

Käre pappa? Idag har vi samlats här för att fira min pappas 40-årsdag?

Kan någon/några skriva flera exempelmeningar. För jag har aldrig hållit eller lyssnat på ett högtidstal. ;_;


Förlåt för att jag är tjatig men behöver verkligen hjälp! Jag ska redovisa på svenskan på tisdag och jag har inte börjat skriva någonting för jag vet inte hur jag ska börja.

22 nov, 2015 13:56

Chaemy
Elev

Avatar


Jag kollar på ett jättebra drama.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

22 nov, 2015 15:42

1 2 3 ... 21610 21611 21612 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.