@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag känner mig inte längre som en ISFJ. Eller, jag har aldrig varit den "klassiska" ISFj som alla säger, jag bryr mig inte om hur andra mår osv... Vilket är tydligt ett måste. "The defender". Så jag kanske inte är ISFJ. Så jag gjorde om testet två gånger och blev ISTP och ISFP men jag vet inte... suck
22 nov, 2015 12:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag blir bara mer och mer övertygad om att karma finns. När jag svär är chansen stor att jag slår i något eller tappar något jag håller i. ._.
22 nov, 2015 12:25 |
|
Borttagen
|
skivor är verkligen det bästa som finns.
22 nov, 2015 12:36 |
|
Borttagen
|
Hur börjar man ett födelsedagstal? Jag vet nu vem jag vill prata om. Jag vill prata om min pappa och tacka honom för allt stöd jag har fått eftersom han alltid har funnits där när jag har behövt hjälp, berätta hur mycket jag uppskattar honom och älskar honom. Men jag har ingen aning om hur jag ska börja talet?
Käre pappa? Idag har vi samlats här för att fira min pappas 40-årsdag? Kan någon/några skriva flera exempelmeningar. För jag har aldrig hållit eller lyssnat på ett högtidstal. ;_; 22 nov, 2015 12:40 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu ska jag ta och titta på Modern family!
22 nov, 2015 12:46 |
|
Luna Chang
Elev |
Har någon här hört om Juvenes Translatores?
Hej 22 nov, 2015 12:47 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tycker alla borde gå och läsa min nyligen uppdaterade fanfiction NUUU
22 nov, 2015 12:59 |
|
Borttagen
|
Min smörgåstårta blev äcklig och min dejt verkar ha blivit inställd
22 nov, 2015 13:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur börjar man ett födelsedagstal? Jag vet nu vem jag vill prata om. Jag vill prata om min pappa och tacka honom för allt stöd jag har fått eftersom han alltid har funnits där när jag har behövt hjälp, berätta hur mycket jag uppskattar honom och älskar honom. Men jag har ingen aning om hur jag ska börja talet? Käre pappa? Idag har vi samlats här för att fira min pappas 40-årsdag? Kan någon/några skriva flera exempelmeningar. För jag har aldrig hållit eller lyssnat på ett högtidstal. ;_; Förlåt för att jag är tjatig men behöver verkligen hjälp! Jag ska redovisa på svenskan på tisdag och jag har inte börjat skriva någonting för jag vet inte hur jag ska börja. 22 nov, 2015 13:56 |
|
Chaemy
Elev |
22 nov, 2015 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen