Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21609 21610 21611 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Sitter och kollar igenom Jag saknar dig filmer, bara för att jag vet att den är inspelad här i Piteå, och delvis på min skola också.

"Backaskolan"
"Tina från 8B här."

Jag har två problem med detta. Det är Strömbackaskolan, inte backaskolan.
Det är ett gymnasium, 8or går inte där.

Men hey, det är film så jag borde inte bry mig så mycket

Hej

22 nov, 2015 00:30

Fairy Tale
Elev

Avatar


Kommer ihåg när Luna Changs profilbild var en gitarr heheh
Varför kommer jag ihåg detta och inte mina glosor

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

22 nov, 2015 00:39

Borttagen

Avatar


ok nu ska jag gå och lägga mig

(jk who am i kidding)

22 nov, 2015 00:52

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Fairy Tale:
Kommer ihåg när Luna Changs profilbild var en gitarr heheh
Varför kommer jag ihåg detta och inte mina glosor

Det är inte Clara Darkin du menar?
Jag har aldrig någonsin haft en gitarr om profilbild...

Hej

22 nov, 2015 02:01

Hedwig96
Elev

Avatar


Det är så vackert när man tittar ut, en kall stjärnklar natt och ett tunt lager snö på marken och träden

22 nov, 2015 03:19

Borttagen

Avatar





Oj, vad mina armar ska få ligga under nålen när min första lön kommer!
Jag kan ju lika gärna boka en lördags/söndags-tid nu med tanke på att jag bor i Stockholm O_o



22 nov, 2015 03:30

Fairy Tale
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Fairy Tale:
Kommer ihåg när Luna Changs profilbild var en gitarr heheh
Varför kommer jag ihåg detta och inte mina glosor

Det är inte Clara Darkin du menar?
Jag har aldrig någonsin haft en gitarr om profilbild...
hahah ja det kanske var det oops

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

22 nov, 2015 09:01

Borttagen

Avatar


Var på höstfest/skördefest igpr. Jag och A satt vid klart pinsammaste bordet men vad gör man inte för mat och godis? xD
Först så skulle en dam från varje bord ställa sig upp och den som först gav irdförande wn puss skulle få äta först och hon som ställt sig upp spramg med sina klackar genom rummet och gjorde det.. Ingen annan ham knappt reagera.. xD

Sedan ledde vi en tävling helt överlägset och när vi fick poängs så ställde vi oss typ upp och ropade 'yess en till poäng. Vi leider vi leider! Hu mycki poäng har ni? Vi har tålv vi' å så sjöng de vuxna massor.. Men det va ju kul iaf

22 nov, 2015 11:16

Borttagen

Avatar


Borde städa klart mitt rum idag... men allt annat verkar så mycket roligare just nu.

22 nov, 2015 11:25

Ella01
Elev

Avatar


Jag städar mitt rum, men jag har ingen motivation. I vanliga fall brukar jag tycka att det är roligt. Ja, roligt, jag vet, jag är konstig

Edit: det blev väldigt många "," efter varandra

✩✩✩

22 nov, 2015 12:07

1 2 3 ... 21609 21610 21611 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.