@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Sitter och kollar igenom Jag saknar dig filmer, bara för att jag vet att den är inspelad här i Piteå, och delvis på min skola också.
"Backaskolan" "Tina från 8B här." Jag har två problem med detta. Det är Strömbackaskolan, inte backaskolan. Det är ett gymnasium, 8or går inte där. Men hey, det är film så jag borde inte bry mig så mycket Hej 22 nov, 2015 00:30 |
|
Fairy Tale
Elev |
Kommer ihåg när Luna Changs profilbild var en gitarr heheh
Varför kommer jag ihåg detta och inte mina glosor
22 nov, 2015 00:39 |
|
Borttagen
|
ok nu ska jag gå och lägga mig
(jk who am i kidding) 22 nov, 2015 00:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Kommer ihåg när Luna Changs profilbild var en gitarr heheh Varför kommer jag ihåg detta och inte mina glosor Det är inte Clara Darkin du menar? Jag har aldrig någonsin haft en gitarr om profilbild... Hej 22 nov, 2015 02:01 |
|
Hedwig96
Elev |
Det är så vackert när man tittar ut, en kall stjärnklar natt och ett tunt lager snö på marken och träden
22 nov, 2015 03:19 |
|
Borttagen
|
Oj, vad mina armar ska få ligga under nålen när min första lön kommer! Jag kan ju lika gärna boka en lördags/söndags-tid nu med tanke på att jag bor i Stockholm O_o 22 nov, 2015 03:30 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Luna Chang: hahah ja det kanske var det oopsSkrivet av Fairy Tale: Kommer ihåg när Luna Changs profilbild var en gitarr heheh Varför kommer jag ihåg detta och inte mina glosor Det är inte Clara Darkin du menar? Jag har aldrig någonsin haft en gitarr om profilbild...
22 nov, 2015 09:01 |
|
Borttagen
|
Var på höstfest/skördefest igpr. Jag och A satt vid klart pinsammaste bordet men vad gör man inte för mat och godis? xD
Först så skulle en dam från varje bord ställa sig upp och den som först gav irdförande wn puss skulle få äta först och hon som ställt sig upp spramg med sina klackar genom rummet och gjorde det.. Ingen annan ham knappt reagera.. xD Sedan ledde vi en tävling helt överlägset och när vi fick poängs så ställde vi oss typ upp och ropade 'yess en till poäng. Vi leider vi leider! Hu mycki poäng har ni? Vi har tålv vi' å så sjöng de vuxna massor.. Men det va ju kul iaf 22 nov, 2015 11:16 |
|
Borttagen
|
Borde städa klart mitt rum idag... men allt annat verkar så mycket roligare just nu.
22 nov, 2015 11:25 |
|
Ella01
Elev |
Jag städar mitt rum, men jag har ingen motivation. I vanliga fall brukar jag tycka att det är roligt. Ja, roligt, jag vet, jag är konstig
Edit: det blev väldigt många "," efter varandra ✩✩✩ 22 nov, 2015 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen