@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Ja pls do hahah Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag strejkar från livet och kommer till dig lol Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Uuh well det gör jag </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: sAME men du bor i alla fall inte i Norrland <//3 ((vi åker till Australien tillsammans)) Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333 sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?" ''Tack gode gud att man inte bor i Norrland!'' var bland det första jag tänkte i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg hur allt var täckt av frost xc Tycker synd om dig, boo </3 Gör det, jag hämtar dig på närmaste flygplats eller tågstation cx Det blir jättebra tycker jag!!
21 nov, 2015 19:08 |
|
Chaemy
Elev |
Jag var på teater idag. Jag var den enda i publiken som fick en ros av en skådespelare.
(Kaaanske för att jag satt på främsta raden i mitten men ändå.)
21 nov, 2015 19:43 |
|
Kim Potter
Elev |
21 nov, 2015 20:13 |
|
Klaestron
Elev |
21 nov, 2015 20:26 |
|
ingetledigt
Elev |
Någon som är bra på stenar/ädelstenar/kristaller?
21 nov, 2015 20:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Någon som är bra på stenar/ädelstenar/kristaller? trolltand kanske vet? 21 nov, 2015 20:56 |
|
Ella01
Elev |
Jag har 333 tummade inlägg, känner mig pro
✩✩✩ 21 nov, 2015 21:43 |
|
Atira
Elev |
Jag trodde inte en kladdkaka kunde vara för kladdig, men det här är mer likt varm chokladsås än någon kaka.. den håller inte ens ihop i bitar. xD Men god blev den iaf.
21 nov, 2015 22:00 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på Jurrasic Park 3 xD En av de dummaste och sämsta filmerna ever xD
Vet inte varför jag ser den dock Borde stänga av mo se Scream istället, men jag kommer lixom inte dit xD 21 nov, 2015 22:07 |
|
Borttagen
|
Varför är mina vänner i förhållanden jag hatar dem så mycket för det???
Håller verkl med Elli: "Kräklek" (jk det är bara för att min crush har partner) 21 nov, 2015 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen