@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Uuh well det gör jag </3Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: sAME men du bor i alla fall inte i Norrland <//3 ((vi åker till Australien tillsammans)) Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333 sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?" ''Tack gode gud att man inte bor i Norrland!'' var bland det första jag tänkte i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg hur allt var täckt av frost xc 21 nov, 2015 18:07 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Assååå för några dagar sen satt jag o ba: NOO, det snöar inte här D: O nu ba: Skareinteslutasnöasnart? xD xD Och jag måste UT om nån timme xD Well - ska handla o köpa kebabtallrik, så jag överlever väl Meh D: det snöar fortfarande inte här Meeeen D: Taskit ;O 21 nov, 2015 18:08 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Uuh well det gör jag </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: sAME men du bor i alla fall inte i Norrland <//3 ((vi åker till Australien tillsammans)) Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333 sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?" ''Tack gode gud att man inte bor i Norrland!'' var bland det första jag tänkte i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg hur allt var täckt av frost xc Tycker synd om dig, boo </3
21 nov, 2015 18:10 |
|
Borttagen
|
aaaaah jessica jones !!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan inte sluta se det är så intense så bra världens creepygaste villian (aka kilgrave aka DAVID TENNANT) och krysten ritter är high quality ögongodis och hon är badass och alla är badass och !!! är på tredje avsnittet men vet redan att detta kmr att bli minst lika bra som daredevil. 21 nov, 2015 18:13 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag prata på skype med världens bästa Frivolt
Och efter det borde jag städa klart mitt rum, haha... 21 nov, 2015 18:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu ska jag prata på skype med världens bästa Frivolt Och efter det borde jag städa klart mitt rum, haha... Och jag ska skypea med världens bästa InspiredPsycho DET NI! Det äre int alla som får göra, så ni borde va riktigt avis just nu 21 nov, 2015 18:21 |
|
tuvaF
Elev |
21 nov, 2015 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag strejkar från livet och kommer till dig lolSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Uuh well det gör jag </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: sAME men du bor i alla fall inte i Norrland <//3 ((vi åker till Australien tillsammans)) Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333 sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?" ''Tack gode gud att man inte bor i Norrland!'' var bland det första jag tänkte i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg hur allt var täckt av frost xc Tycker synd om dig, boo </3 21 nov, 2015 18:53 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag strejkar från livet och kommer till dig lol Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Uuh well det gör jag </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: sAME men du bor i alla fall inte i Norrland <//3 ((vi åker till Australien tillsammans)) Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333 sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?" ''Tack gode gud att man inte bor i Norrland!'' var bland det första jag tänkte i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg hur allt var täckt av frost xc Tycker synd om dig, boo </3 Gör det, jag hämtar dig på närmaste flygplats eller tågstation cx
21 nov, 2015 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Ja pls do hahahSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag strejkar från livet och kommer till dig lol Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Uuh well det gör jag </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: sAME men du bor i alla fall inte i Norrland <//3 ((vi åker till Australien tillsammans)) Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333 sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?" ''Tack gode gud att man inte bor i Norrland!'' var bland det första jag tänkte i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg hur allt var täckt av frost xc Tycker synd om dig, boo </3 Gör det, jag hämtar dig på närmaste flygplats eller tågstation cx 21 nov, 2015 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen