@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag skulle just gå på toaletten när jag ser ett program jag vill se, jag tittar på programmet istället att kissa!!! undrar varför
21 nov, 2015 16:39 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: sAME men du bor i alla fall inte i Norrland <//3 ((vi åker till Australien tillsammans)) Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333 sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?" ''Tack gode gud att man inte bor i Norrland!'' var bland det första jag tänkte i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg hur allt var täckt av frost xc
21 nov, 2015 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.< VA? DET SNÖAR VÄL INTE HÄR I SKÅNE??????? 21 nov, 2015 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.< VA? DET SNÖAR VÄL INTE HÄR I SKÅNE??????? Där jag bor (mellan Lund och Malmö) snöar det! 21 nov, 2015 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.< VA? DET SNÖAR VÄL INTE HÄR I SKÅNE??????? Där jag bor (mellan Lund och Malmö) snöar det! Ja, nu snöar det strax söder om Helsingborg också! 21 nov, 2015 17:18 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Assååå för några dagar sen satt jag o ba: NOO, det snöar inte här D: O nu ba: Skareinteslutasnöasnart? xD xD Och jag måste UT om nån timme xD Well - ska handla o köpa kebabtallrik, så jag överlever väl Meh D: det snöar fortfarande inte här 21 nov, 2015 17:25 |
|
Luna Chang
Elev |
All denna hysteri runt SNÖ alltså nej tack? Ni som vill ha den, jag har massors till övers kom och hämta den!
Hej 21 nov, 2015 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.< Jag bor lite strax ovanför Skåne och här snöar det inte heller men marken är iaf frusen. :3 Dock ska det tydligen komma lite snöblandat regn i helgen. Det är fruset här också. Vattenpölarna är is och temperaturen stod på -4 senast jag kollade 21 nov, 2015 17:48 |
|
Borttagen
|
21 nov, 2015 17:49 |
|
Borttagen
|
21 nov, 2015 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen