Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21606 21607 21608 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag skulle just gå på toaletten när jag ser ett program jag vill se, jag tittar på programmet istället att kissa!!! undrar varför

21 nov, 2015 16:39

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333

sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?"
sAME men du bor i alla fall inte i Norrland <//3 ((vi åker till Australien tillsammans))

''Tack gode gud att man inte bor i Norrland!'' var bland det första jag tänkte i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg hur allt var täckt av frost xc

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

21 nov, 2015 16:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.<

VA? DET SNÖAR VÄL INTE HÄR I SKÅNE???????

21 nov, 2015 16:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.<

VA? DET SNÖAR VÄL INTE HÄR I SKÅNE???????


Där jag bor (mellan Lund och Malmö) snöar det!

21 nov, 2015 16:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.<

VA? DET SNÖAR VÄL INTE HÄR I SKÅNE???????


Där jag bor (mellan Lund och Malmö) snöar det!

Ja, nu snöar det strax söder om Helsingborg också!

21 nov, 2015 17:18

L'Amour et Psyché *
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Assååå för några dagar sen satt jag o ba: NOO, det snöar inte här D:

O nu ba: Skareinteslutasnöasnart?

xD xD

Och jag måste UT om nån timme xD Well - ska handla o köpa kebabtallrik, så jag överlever väl HAHA!!

Meh D: det snöar fortfarande inte här

21 nov, 2015 17:25

Luna Chang
Elev

Avatar


All denna hysteri runt SNÖ alltså nej tack? Ni som vill ha den, jag har massors till övers kom och hämta den!

Hej

21 nov, 2015 17:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.<

Jag bor lite strax ovanför Skåne och här snöar det inte heller men marken är iaf frusen. :3 Dock ska det tydligen komma lite snöblandat regn i helgen.


Det är fruset här också. Vattenpölarna är is och temperaturen stod på -4 senast jag kollade Men jag vill ha SNÖÖÖÖÖÖ ♥

21 nov, 2015 17:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elma00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elma00:
Insåg precis att det är fredag


Det är en härlig känsla! Jag får den nästan varje vecka xD

Samma här faktiskt! Blir alltid lika glad haha
Blir alltid lika ledsen och arg på fredag, för då e det helg

21 nov, 2015 17:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elma00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elma00:
Insåg precis att det är fredag


Det är en härlig känsla! Jag får den nästan varje vecka xD

Samma här faktiskt! Blir alltid lika glad haha
Blir alltid lika ledsen och arg på fredag, för då e det helg
instämmer

21 nov, 2015 18:01

1 2 3 ... 21606 21607 21608 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.