Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21605 21606 21607 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Ella01:
Klockan var nyss 13:13:13

Minns år 2012 när det var 12-12-12 kl 12:12. xD

Jag minns exakt vad jag gjorde då

Det minns jag med (VAd jag gjorde då xD)


Vadå, jag blir ju nyfiken

✩✩✩

21 nov, 2015 14:09

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Ella01:
Klockan var nyss 13:13:13

Minns år 2012 när det var 12-12-12 kl 12:12. xD

Jag minns exakt vad jag gjorde då

Det minns jag med (VAd jag gjorde då xD)

Jag satt mitt i korridoren på skolan och skrev om I-or haha xD

Hej

21 nov, 2015 14:52

Hedwig96
Elev

Avatar


Tycker det är så fascinerande att se när folk dansar


21 nov, 2015 14:55

Borttagen

Avatar


Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.<

21 nov, 2015 15:36

Luna Chang
Elev

Avatar


Hittade kollegieblocket jag skrev historier i under mellanstadiet.

Holy cow vilka texter alltså

Hej

21 nov, 2015 15:57

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej... Så det snöar i Norrland (fine), det snöar i Skåne (WTH?!) så varför får inte Stockholm vara med?!?!?! Jag vill ju också >.<

Jag bor lite strax ovanför Skåne och här snöar det inte heller men marken är iaf frusen. :3 Dock ska det tydligen komma lite snöblandat regn i helgen.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 nov, 2015 15:59

Frivolt
Elev

Avatar


Assååå för några dagar sen satt jag o ba: NOO, det snöar inte här D:

O nu ba: Skareinteslutasnöasnart?

xD xD

Och jag måste UT om nån timme xD Well - ska handla o köpa kebabtallrik, så jag överlever väl HAHA!!

21 nov, 2015 16:08

Fairy Tale
Elev

Avatar


Jag behöver en kram.. Mår SKIT

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

21 nov, 2015 16:20

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333

sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

21 nov, 2015 16:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Nästan alla är "åh vill ha snö, kyla och vinter! så mysigt med allt sådant och julen!!"♥33333

sen har vi mig: "Var hittar jag en billig flygresa till Australien?"
sAME men du bor i alla fall inte i Norrland <//3 ((vi åker till Australien tillsammans))

21 nov, 2015 16:36

1 2 3 ... 21605 21606 21607 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.