@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ni tråkigt? Det här brukar funka: Först behöver du en katt, sen behöver du ett armbandsur eller liknande för att göra en solkatt. Sedan vifta runt och titta på katten när hen följer den med blicken. Enjoy. Vi har en sådan där laserpekare som man leka katterna med men de bryr sig inte ett skit. xD Däremot blir hunden helt galen och springer efter den och när man sedan gör att den försvinner blir hon helt förvirrad haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 nov, 2015 12:55 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag göra läxor.
Vilket är någonting jag aldrig trodde att jag skulle säga. Speciellt inte på en lördag. 21 nov, 2015 13:01 |
|
Solkatten
Elev |
Åh det fanns liiite frost på marken! Det ska tydligen komma snöblandat regn hit någon gång under helgen men sedan nästa vecka ska det bli plusgrader.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 nov, 2015 13:07 |
|
Ella01
Elev |
Klockan var nyss 13:13:13
✩✩✩ 21 nov, 2015 13:13 |
|
Solkatten
Elev |
Minns år 2012 när det var 12-12-12 kl 12:12. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 nov, 2015 13:21 |
|
Ella01
Elev |
Haha, tänkte faktiskt att någon skulle skriva det ✩✩✩ 21 nov, 2015 13:22 |
|
Borttagen
|
Hela byn är täckt av ett TJOCKT vitt lager och jag har haft orgentering med laget xD! Var 2 km utanför kartan innan vi insåg att vi måste svänga tillbaka och börja om... Vi hade snöbollskrig och sprang över fotbollsplan och hade as kul också
21 nov, 2015 13:34 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hela byn är täckt av ett TJOCKT vitt lager och jag har haft orgentering med laget xD! Var 2 km utanför kartan innan vi insåg att vi måste svänga tillbaka och börja om... Vi hade snöbollskrig och sprang över fotbollsplan och hade as kul också Åå, vill också vara med jue!!! ✩✩✩ 21 nov, 2015 13:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag minns exakt vad jag gjorde då Hej 21 nov, 2015 13:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Jag minns exakt vad jag gjorde då Det minns jag med (VAd jag gjorde då xD) 21 nov, 2015 13:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen