@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Ja, blir spännande att se. När kommer jultemat att komma? Nästa lördag? Eller nästa söndag då det är första advent. ja antagligen kommer de då! (Fast det är lillajul på lördag Tror inte man firar lillajul i Sverige. nä jag vet 21 nov, 2015 00:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: ÅÅÅH TAAAACK ♥ ♥ ♥ ------------------------------ Förstår dig ;O matte är ond ;O Och om du vill uggla för o ha ngt roligare o göra så e jag på Haha, varsågod! Det var min födelsedagspresent till dig. ______________ Jaa, uggla! Det var evigheter sedan jag gjorde något sånt! TACK! underbar present :* WOHO 21 nov, 2015 00:27 |
|
Borttagen
|
Vaknade med cravings efter blodpudding av alla saker. Jag är vegetarian för helvete!
Kanske har typ järnbrist eller nåt. Eller så börjar jag bli vampyr!!! - - - Nåt HELT annat... fick total blackout på ett ord... det finns ju diskussioner om nytt ekonomiskt system som går ut på att alla ska få ett ekonomiskt bidrag som man kan leva på utan att jobba, vad heter det bidraget? Det har ett namn! Kommer inte på det!! Jag har använd ordet jätteofta, nu är det helt blankt D: EDIT: Jag kom på det! Basinkomst/medborgarlön var det! 21 nov, 2015 06:57 |
|
Borttagen
|
Är förkyld, har hörlurar på, sitter i sängen under täcket och smådansar till min playlist på Spotify. ♥
21 nov, 2015 08:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: protip; Skaffa aldrig tre. Ni kommer aldrig, aldrig någonsin kunna bli av med dom. Tre vadå? xD Tre? Företaget tre. telefonoperatören tre. Jaha! xD 21 nov, 2015 08:43 |
|
Borttagen
|
Har gjort typ nio South Park-avatarer (inspirerade av olika karaktärer från saker) nu. Har nada liv. ._.
21 nov, 2015 08:54 |
|
Borttagen
|
3001 inlägg! :O
21 nov, 2015 09:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Hur övetalar man någon som aldrig sett Idol att se idol nästa fredag? :O *host* InspiredPsycho *host* Allt för dig 21 nov, 2015 09:41 |
|
Luna Longbottom Lovegood
Elev |
Jag träffade min kompis som har flyttat till Stockholm igår och vi såg på mockingjay och åt på Max kl 21 å det var så freaking fantastiskt för att jag har inte träffat han på ett bra tag å jag vill bara se den igen
21 nov, 2015 09:50 |
|
Hedwig96
Elev |
OMG när jag drog upp rullgardinen idag och märkte att det var snö på marken
Och folk som sa att de inte brukar komma snö här på Åland eftersom det är så nära vattnet, så jag blev verkligen förvånad 21 nov, 2015 09:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen