Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21601 21602 21603 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Längtar tills jultemat och julkalendern kommer hit till mugglis!

20 nov, 2015 23:36

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Längtar tills jultemat och julkalendern kommer hit till mugglis!

Undra hur julkalendern i år kommer att se ut!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 nov, 2015 23:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Längtar tills jultemat och julkalendern kommer hit till mugglis!

Undra hur julkalendern i år kommer att se ut!
jag hoppas att den ser ut som alla jular sedan 2011 för det var ett fint minne!

20 nov, 2015 23:42

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Längtar tills jultemat och julkalendern kommer hit till mugglis!

Undra hur julkalendern i år kommer att se ut!

Ja, blir spännande att se. När kommer jultemat att komma? Nästa lördag?

20 nov, 2015 23:43

trolltand
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Vad heter dessa "figurer"? Om man vill söka på sådana på google, alltså söka på färdiga som man kan kopiera och klistra in på sin profil här på muggis - vad ska man söka efter då?

HELP XD


Alltså sånna här:



¨*¨l\/\¨¨¨¨ ¨¨ ¨¨¨¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨*l,l /***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨ ¨/.........***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨l.^ ....)....***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨
¨ /......,\.......***_________ ____ ¨¨¨¨
¨(o..,´¨¨\.......Sätt detta på din...\¨¨¨¨¨
¨¨`¨¨¨¨¨ /..... sida,så visar....... ...\**¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨l.....du att du är emot.......l***¨
¨¨¨¨¨¨¨¨\... .../..djurplågeri=) ....../***¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l).../-- --------------\....../****¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l/ ../¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨\....(¨¨¨***
¨¨¨¨¨¨¨¨¨|..(¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨|.../¨¨¨¨*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l\..\¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨/../l¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l.\.(¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨l..( .l¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨/..(\_|¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨\ /_(¨¨¨¨¨
--------------------------------------------


Jag vet att jag är någon timme sen, men det kallas för ASCII art!
________________________________

Jag är så fruktansvärt uttråkad och jag fattar inte matten. Bläh.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FDIPSSOn.gif It's gonna be fun on a bun - in space!

20 nov, 2015 23:46

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av trolltand:
Skrivet av Frivolt:
Vad heter dessa "figurer"? Om man vill söka på sådana på google, alltså söka på färdiga som man kan kopiera och klistra in på sin profil här på muggis - vad ska man söka efter då?

HELP XD


Alltså sånna här:



¨*¨l\/\¨¨¨¨ ¨¨ ¨¨¨¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨*l,l /***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨ ¨/.........***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨l.^ ....)....***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨
¨ /......,\.......***_________ ____ ¨¨¨¨
¨(o..,´¨¨\.......Sätt detta på din...\¨¨¨¨¨
¨¨`¨¨¨¨¨ /..... sida,så visar....... ...\**¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨l.....du att du är emot.......l***¨
¨¨¨¨¨¨¨¨\... .../..djurplågeri=) ....../***¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l).../-- --------------\....../****¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l/ ../¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨\....(¨¨¨***
¨¨¨¨¨¨¨¨¨|..(¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨|.../¨¨¨¨*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l\..\¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨/../l¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l.\.(¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨l..( .l¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨/..(\_|¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨\ /_(¨¨¨¨¨
--------------------------------------------


Jag vet att jag är någon timme sen, men det kallas för ASCII art!
________________________________

Jag är så fruktansvärt uttråkad och jag fattar inte matten. Bläh.


ÅÅÅH TAAAACK ♥ ♥ ♥ Ska GENAST googla på det! TACK ♥ ♥

------------------------------

Förstår dig ;O matte är ond ;O
Och om du vill uggla för o ha ngt roligare o göra så e jag på

20 nov, 2015 23:47

trolltand
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:


ÅÅÅH TAAAACK ♥ ♥ ♥ Ska GENAST googla på det! TACK ♥ ♥

------------------------------

Förstår dig ;O matte är ond ;O
Och om du vill uggla för o ha ngt roligare o göra så e jag på


Haha, varsågod! Det var min födelsedagspresent till dig.

______________
Jaa, uggla! Det var evigheter sedan jag gjorde något sånt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FDIPSSOn.gif It's gonna be fun on a bun - in space!

20 nov, 2015 23:50

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Längtar tills jultemat och julkalendern kommer hit till mugglis!

Undra hur julkalendern i år kommer att se ut!

Ja, blir spännande att se. När kommer jultemat att komma? Nästa lördag?

Eller nästa söndag då det är första advent.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 nov, 2015 23:59

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Längtar tills jultemat och julkalendern kommer hit till mugglis!

Undra hur julkalendern i år kommer att se ut!

Ja, blir spännande att se. När kommer jultemat att komma? Nästa lördag?

Eller nästa söndag då det är första advent.

ja antagligen kommer de då! (Fast det är lillajul på lördag )

21 nov, 2015 00:01

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Längtar tills jultemat och julkalendern kommer hit till mugglis!

Undra hur julkalendern i år kommer att se ut!

Ja, blir spännande att se. När kommer jultemat att komma? Nästa lördag?

Eller nästa söndag då det är första advent.

ja antagligen kommer de då! (Fast det är lillajul på lördag )

Tror inte man firar lillajul i Sverige. Hörde talas om det först när jag läste en finlandssvensk blogg...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 nov, 2015 00:05

1 2 3 ... 21601 21602 21603 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.