Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21600 21601 21602 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Luna Chang: 20!

Shiet.
Blir själv 18 och vettefan vad jag känner inför det...

Åh minns månaderna innan jag fyllde 18. Så jobbigt. x3 Och nu är man snart 20...... orkar inte.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 nov, 2015 22:44

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Luna Chang: 20!

Shiet.
Blir själv 18 och vettefan vad jag känner inför det...

Åh minns månaderna innan jag fyllde 18. Så jobbigt. x3 Och nu är man snart 20...... orkar inte.

Det jag egentligen tycker är jobbigt är att jag är först i min lilla grupp med vänner att fylla, och nästa efter mig är lite mer än 6 månader efter...

Ser fock fram emot körkortet

Hej

20 nov, 2015 22:46

Borttagen

Avatar


Jag sitter och kollar på den här bilden: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSSiZhoqAs6t9esYvZptOrKjxvYfEY9a0jlyDVeZ0LKcf6yy1BDXQ

och jag är banvakt till 23-24.00

20 nov, 2015 22:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
över -10 grader i typ hela Norrland: några klagar
Ca -2 grader i Småland: Jag skriker på alla språk jag kan och klagar över vintern tills jag inte har någon röst kvar.
Var ute i -18 grader idag jag kommer till Småland </3

20 nov, 2015 23:02

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
över -10 grader i typ hela Norrland: några klagar
Ca -2 grader i Småland: Jag skriker på alla språk jag kan och klagar över vintern tills jag inte har någon röst kvar.
Var ute i -18 grader idag jag kommer till Småland </3


0 gradigt här och jag bor i Norrland, världen är uppochner

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 nov, 2015 23:10

Borttagen

Avatar


hörde precis mamma och min bror utanför mitt rum.
mamma till min bror: vad gör du här?
han: jag bor här.

ok

20 nov, 2015 23:14

Frivolt
Elev

Avatar


Hur övetalar man någon som aldrig sett Idol att se idol nästa fredag? :O

*host* InspiredPsycho *host*

20 nov, 2015 23:20

Borttagen

Avatar


ska väcka min bor som snarkar(snark,snark¨....

20 nov, 2015 23:20

Borttagen

Avatar


idag har varit helt okej faktiskt. innebandy i skolan, gick hem och duschade, for ut och åt skräpmat med några kompisar, satt runt ett bord på en mack med kompisar och typ 5 främlingar (vilket var kinda stressful not gonna lie) och sen cyklade jag hem i ösregnet. sen såg jag på htgawm vilket var wtf-igt. och nu är jag bara taggad på jessica jones och lättad över att den stressigaste veckan ever är över nu. also älskar stievie boebi. k bye.

20 nov, 2015 23:34

Vildvittra
Elev

Avatar


Visste var att jag har skrivit Wizard Rock

Denna hittade jag i en gammal skrivbok xD

Voff, voff svarte grymm,
har du någon stav?
Ja, ja kära barn,
jag kan trolla hav.
Döda havet blev till liv
och Atlanten blev saliv.
Krokodilen drack Nilen,
så den ej fanns kvar.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 nov, 2015 23:34

1 2 3 ... 21600 21601 21602 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.