@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Åh minns månaderna innan jag fyllde 18. Så jobbigt. x3 Och nu är man snart 20...... orkar inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 nov, 2015 22:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Åh minns månaderna innan jag fyllde 18. Så jobbigt. x3 Och nu är man snart 20...... orkar inte. Det jag egentligen tycker är jobbigt är att jag är först i min lilla grupp med vänner att fylla, och nästa efter mig är lite mer än 6 månader efter... Ser fock fram emot körkortet Hej 20 nov, 2015 22:46 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2015 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Var ute i -18 grader idag jag kommer till Småland </3över -10 grader i typ hela Norrland: några klagar Ca -2 grader i Småland: Jag skriker på alla språk jag kan och klagar över vintern tills jag inte har någon röst kvar. 20 nov, 2015 23:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Var ute i -18 grader idag jag kommer till Småland </3 över -10 grader i typ hela Norrland: några klagar Ca -2 grader i Småland: Jag skriker på alla språk jag kan och klagar över vintern tills jag inte har någon röst kvar. 0 gradigt här och jag bor i Norrland, världen är uppochner "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 nov, 2015 23:10 |
|
Borttagen
|
hörde precis mamma och min bror utanför mitt rum.
mamma till min bror: vad gör du här? han: jag bor här. ok 20 nov, 2015 23:14 |
|
Frivolt
Elev |
Hur övetalar man någon som aldrig sett Idol att se idol nästa fredag? :O
*host* InspiredPsycho *host* 20 nov, 2015 23:20 |
|
Borttagen
|
ska väcka min bor som snarkar(snark,snark¨....
20 nov, 2015 23:20 |
|
Borttagen
|
idag har varit helt okej faktiskt. innebandy i skolan, gick hem och duschade, for ut och åt skräpmat med några kompisar, satt runt ett bord på en mack med kompisar och typ 5 främlingar (vilket var kinda stressful not gonna lie) och sen cyklade jag hem i ösregnet. sen såg jag på htgawm vilket var wtf-igt. och nu är jag bara taggad på jessica jones och lättad över att den stressigaste veckan ever är över nu. also älskar stievie boebi. k bye.
20 nov, 2015 23:34 |
|
Vildvittra
Elev |
Visste var att jag har skrivit Wizard Rock
Denna hittade jag i en gammal skrivbok xD Voff, voff svarte grymm, har du någon stav? Ja, ja kära barn, jag kan trolla hav. Döda havet blev till liv och Atlanten blev saliv. Krokodilen drack Nilen, så den ej fanns kvar. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 nov, 2015 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen