Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21599 21600 21601 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Woo min bror har laddat ner The Scorch Trials! :'3 Äntligen kan jag se den med bra kvalité och text. Är dock fortfarande besviken över att den inte är någonting som boken ALLS.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 nov, 2015 22:13

Obliviate_
Elev

Avatar

+2


Jag vill påpeka att alla födda 00 och senare går på dagis. Nej, lägg av. Säg inte emot mig. Ni går på dagis och därmed basta.

jagärintesågammal

20 nov, 2015 22:15

Chaemy
Elev

Avatar


Jag har börjat kolla på en japansk drama. Det var inte så smart. Vill bara se mer mer mer mer meeeer! Det är nog både bra och dåligt att jag inte kommer kunna se fler avsnitt på större delen av lördagen och söndagen. Jag har ju en del läxor och de blir nog inte gjorda om jag kollar på youtube hela tiden, haha! Men det tillför ändå en fin känsla av att se en bra drama. Och det är nog inte helt fel att höra språket som man lär sig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

20 nov, 2015 22:22

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Jag vill påpeka att alla födda 00 och senare går på dagis. Nej, lägg av. Säg inte emot mig. Ni går på dagis och därmed basta.

jagärintesågammal


Har jag också alltid trott, tills jag upptäckte att vi har 2012 och 2013 på våra avdelningar.
*Intalar mig att 2000 går på en annan avdelning på förskolan.*

Jag är absolut inte gammal heller.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 nov, 2015 22:23

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Jag vill påpeka att alla födda 00 och senare går på dagis. Nej, lägg av. Säg inte emot mig. Ni går på dagis och därmed basta.

jagärintesågammal


+1!!!!


Gammal? JAG? Nääädåintealls

20 nov, 2015 22:24

Solkatten
Elev

Avatar


DRAKHANDLAREN. Where the fuck are you.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 nov, 2015 22:29

Borttagen

Avatar



Det här börjar spåra nu..
Jag drömde att ISIS-soldater sprang runt i Stockholm central. Jag slängde mig ner i en gränd och tänkte att om jag har tur så blir jag inte upptäckt, sen kom en av dem emot mig och sa typ "så död ser du inte ut.!, och sköt mig i pannan.

.. men jag dog aldrig. Jag och några jag kände svävade runt som klot fyllda av ljus och skulle försöka ta över djurs kroppar och leva i dem. För vi var häxor och kunde göra så..
Sen stod någon och ba.."det är bara ni som kan stoppa det här."


HAHAH.. vad fan.


20 nov, 2015 22:35

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
över -10 grader i typ hela Norrland: några klagar
Ca -2 grader i Småland: Jag skriker på alla språk jag kan och klagar över vintern tills jag inte har någon röst kvar.

Jag tillhör en av de norrlänningar som klagar hahahaa xD

Vill ha snö över jul och min födelsedag, men snö före december och efter mars är ju bara onödigt???

Solkatten
Snackar vi officiellt 20 eller 18?

Hej

20 nov, 2015 22:37

Solkatten
Elev

Avatar



"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 nov, 2015 22:40

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Luna Chang: 20!

Shiet.
Blir själv 18 och vettefan vad jag känner inför det...

Hej

20 nov, 2015 22:42

1 2 3 ... 21599 21600 21601 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.