Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Fairy Tale på ett sätt är dety ju kul att få uppmärksamhet. Men när jag inte ens gillar dem så blir det svårt att hålla glad ton hela tiden, när jag ser att de bara vill ... ja, ni fattar. (Jag är ju aldrig otrevlig mot dem på nåt sätt eller så, bara allmänt vanlig och trevlig och inget mer). De killarna som verkar intresserade nu har verkligen inte visat någon intresse innan, ås ja. Det hela känns sjukt strange och fel.
1 mar, 2013 19:42 |
|
Borttagen
|
Jag vet hur det känns åter igen
1 mar, 2013 19:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Yep ADHD, gått om en klass, stakar via sms, gillar ALLT på fb, skriver grejer som "kan du skicka bilder på dig i olika kläder som jag kan spara" haha
1 mar, 2013 19:54 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Är det här en och samma person? isåfall kan jag bara säga; STACKARS DIG! Yep ADHD, gått om en klass, stakar via sms, gillar ALLT på fb, skriver grejer som "kan du skicka bilder på dig i olika kläder som jag kan spara" haha 1 mar, 2013 19:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av LunaLovegood1: Är det här en och samma person? isåfall kan jag bara säga; STACKARS DIG! Yep ADHD, gått om en klass, stakar via sms, gillar ALLT på fb, skriver grejer som "kan du skicka bilder på dig i olika kläder som jag kan spara" haha En och samma person, som dessutom petar i näsan och stoppar det under sin bänk xD
1 mar, 2013 20:02 |
|
Tuggrus
Elev |
"Hi darling!
I bland känns det som om jag är Rose och du är The Doctor.. du är så himla svår att läsa av i bland fast jag litar ändå på dig till 100 % och skulle lägga mitt liv i dina händer om jag var tvungen. Vi är så himla bra vänner på något sätt.. så nära.. men fortfarande så långt borta.. Du är så himla komplicerad.. Jag känner mig som din companion.. Är jag bara Rose till din Doctor eller finns det faktiskt något mellan oss? Kommer du lämna mig själv någon dag eller kommer jag få vara med dig så där riktigt länge? Om jag bara kunde få veta så skulle allt bli så lättare.. Sincerely, Tuggrus." <--- Mi feelings just nu just tolka det as you want, mhm.. MUMS! 1 mar, 2013 22:28 |
|
Kedjebrev
Elev |
Okej han skickade en snapchat med världens gulligast min och skrev "
http://Kaosregn.blogg.se
1 mar, 2013 23:31 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Dramione99: Skrivet av LunaLovegood1: Är det här en och samma person? isåfall kan jag bara säga; STACKARS DIG! Yep ADHD, gått om en klass, stakar via sms, gillar ALLT på fb, skriver grejer som "kan du skicka bilder på dig i olika kläder som jag kan spara" haha En och samma person, som dessutom petar i näsan och stoppar det under sin bänk xD Sounds terrible, xD. Nej men, usch va äckligt då! 2 mar, 2013 11:07 |
|
Kedjebrev
Elev |
När jag vaknade upp tänkte jag "Hm, han kaanske har skickat någon mer snapchat eftersom jag skickade en när han hade lagt sig.." och startade mobilen. Jag hoppades men trodde inte att han skulle gjort det. Sen när jag inte fick någon notifikation gick jag in på twitter, några sekunder senare blinkade ett spöke till på mobilen och då hade han skickat "God morgon!" för 45 minuter sen då han hade skydd i ansiktet för att inte bli solbränd i slalombacken och var så himla söt. Nu kollar jag mobilen en gång i minuten och har svårt att andas normal bara för jag är så jävla kär igen.
http://Kaosregn.blogg.se
2 mar, 2013 12:28 |
|
Cindy
Elev |
Jag vet att han bryr sig, för jag skickade ett sms till honom där jag berättade om mina känslor för honom och han svarade. (Han berättade dock inte om han gillade mig på det sättet tillbaks)
Vi går inte i samma klass längre, för jag slutade den klassen tidigt. Så i måndags hälsade jag på deras sista halvtimme av skolan, och han ignorerade mig totalt. Jag förstår att om han skulle börja prata med mig kanske det skulle blivit väldig pinsam tystnad, men han kollade inte ens på mig. Jag vet att han vet att jag var där (såklart han visste det xD) men han sket i mig totalt. Vilket gjorde att jag fick olika tankar som att jag inte är fin nog, att jag är tjock och så vidare. Och jag vet att jag inte är tjock, men jag kunde inte hejda mina tankar
2 mar, 2013 13:31 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen