Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Hej, nu hoppar jag in i samtalet en snabbis igen!
en favorit film jag har är Dear John... gråtar film, jag vet :' Och många filmer där Adam Sandler är med är också bra!
23 sep, 2011 22:53 |
|
Borttagen
|
^
Inte sett någon av dem... Inte ens hört talas om dem x) 23 sep, 2011 22:54 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Anapneo: Hej, nu hoppar jag in i samtalet en snabbis igen! en favorit film jag har är Dear John... gråtar film, jag vet :' Och många filmer där Adam Sandler är med är också bra! Vi har verkligen inte samma filmsmak 23 sep, 2011 22:55 |
|
Anapneo
Elev |
VA?! Dear John är riktigt bra enligt min mening, rekommenderas om ni vill gråta!
Adam Sandler vet du väl iallafall vem det är? Googla! Enchanted den är en av dom sämre
23 sep, 2011 22:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 22:56
|
|
Borttagen
|
Vet inte ens vem han är X)
Är urkass på regissörer och skådespelare, kan dem flesta i HP, men annars är jag lost x) Edit: Jaha, är det han x) Har typ sett happy Gilmore en gång eller nåt x) 23 sep, 2011 22:56
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 22:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Padfootie Lord of rins trilogin är awesome! Peter Jackson är en av mina favorit regissörer. Jag gillar in HP 1,2, 5 och 6 så jättemycket men resten är bra! Speciellt DH P2 si_tonks Vad gillar du för filmer då? Lolligaluna Ja, det är han! Han spelar Blaine, Kurts pojkvän ♥ Okej, höhö. :] 23 sep, 2011 22:56 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Inte sett någon av dem... Inte ens hört talas om dem x) Du vet nog vem han är om du googlar 23 sep, 2011 22:56 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet inte ens vem han är X) Är urkass på regissörer och skådespelare, kan dem flesta i HP, men annars är jag lost x) THIS xD XD ![]()
23 sep, 2011 22:57 |
|
Borttagen
|
Ja, googlade upp honom och såg att det var han i Happy Gilmore x) Kommer dock inte ihåg vad den filmen handlar om, har sett den en gång eller nåt x)
23 sep, 2011 22:57 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Anapneo: VA?! Dear John är riktigt bra enligt min mening, rekommenderas om ni vill gråta! Adam Sandler vet du väl iallafall vem det är? Googla! Enchanted den är en av dom sämre Ok, vilka är hans bättre filmer? 23 sep, 2011 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen