Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Naw, tack! ♥
8 apr, 2012 22:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool ![]()
8 apr, 2012 22:25 |
|
lynz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig
8 apr, 2012 22:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig ![]()
8 apr, 2012 22:31 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: JLKSDHPIOVHDFFBPOHIDFIPHBDHIOPBFSIHPBDFHIPBFIPHBFDHIPBFHIPBFSHIPIPHBFHIPBFIPHBFSHIPGRSBHIPBRSHPIBSRBRRBR leumas vän visade den, och jag listade ut vem det var som hade ritad den. DU ÄR SÅ EPISK ALICE, SLUTA! D: OKEJ SLUTA INTE. JAG VILL KUNNA BESTÄLLA BILDER: TACK!
8 apr, 2012 22:31 |
|
lynz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^ Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig samma här Fick precis reda på att jag kom in på... KONSTSKOLAAAA
8 apr, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Åh grattis!^^
Själv kom jag in på BiSS klassen! 8 apr, 2012 22:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lynz: gud vad roligt, grattis Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^ Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig samma här Fick precis reda på att jag kom in på... KONSTSKOLAAAA ![]()
8 apr, 2012 22:33 |
|
lynz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: gud vad roligt, grattis Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^ Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig samma här Fick precis reda på att jag kom in på... KONSTSKOLAAAA högstadiet u know^.^
8 apr, 2012 22:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lynz: aha xD men det spelar väll ingen roll på vilken nivå lr man nu säger det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: gud vad roligt, grattis Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^ Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig samma här Fick precis reda på att jag kom in på... KONSTSKOLAAAA högstadiet u know^.^ ![]()
8 apr, 2012 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen