Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 11:28
|
|
Borttagen
|
Jag började fara igen och snart parkerade jag bilen utanför snösjövägen 98
"Hon kommer antagligen slå ihjäl mig"
Mumlade jag och klev ur.
29 okt, 2013 11:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-29 kl. 11:34
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
"Var bara lugn."
[jag tror Diego har kört fel lite  Hon bodde på snösjövägen 98]
29 okt, 2013 11:34
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram till dörren och plingade.
29 okt, 2013 11:35
|
|
Borttagen
|
Jag steg bakom Diego.
-Julie-
Jag öppnade dörren och fann mig stå och se in i ett par märkligt igenkännande bruna ögon.
"Diego?"
29 okt, 2013 11:37
|
|
Borttagen
|
"Hej..."
Mumlade jag och såg på henne.
Hon var sig lik med sitt (till skillnad från mig och Hector) blonda hår och brungröna ögon.
29 okt, 2013 11:39
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 11:59
|
|
Borttagen
|
"Förlåt..."
Mumlade jag och tittade ner i marken.
29 okt, 2013 12:00
|
|
Borttagen
|
"Hej då." Jag stängde igen dörren.
29 okt, 2013 12:01
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 12:03
|
Du får inte svara på den här tråden.