Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Skrivet av ikka: Avskyr det här så himla mycket! Superjobbigt.Alltså, i säsong 2 firar Rachel knappt jul & i säsong 3 är hon värsta bitchen som vill ha hur mycket som helst i julklapp??? she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 11 sep, 2012 20:42 |
|
Jossan
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Jossan: Skrivet av EmahS: Skrivet av Jossan: Skjut mig inte nu... Men en av mina favoritkaraktär är Jesse! Visst är han elak och är helt twisted men man ser ändå att han älskar Rachel, bara att han har helt fel verklighetsbild och tror att sin karriär betyder mest! I LOVE YOU! Eller. typ. Jag är inte ensam iallafall. Jag shippar St. Berry som f*n ♥ ÅÅÅH! I'M NOT ALONE! De är så OTROLIGT söta tillsammans, DÖÖÖÖÖR! Och när de sjunger, jag smälter varje gång jag hör Hello Jag joinar er!!! åhh när de sjunger Hello 12. Synd att de inte hade med den. Trodde jag skulle vara den enda... MEN VI ÄR FLER MED UNDERBAR SMAK I SHIPS
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 11 sep, 2012 21:28 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Jossan: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Jossan: Skrivet av EmahS: Skrivet av Jossan: Skjut mig inte nu... Men en av mina favoritkaraktär är Jesse! Visst är han elak och är helt twisted men man ser ändå att han älskar Rachel, bara att han har helt fel verklighetsbild och tror att sin karriär betyder mest! I LOVE YOU! Eller. typ. Jag är inte ensam iallafall. Jag shippar St. Berry som f*n ♥ ÅÅÅH! I'M NOT ALONE! De är så OTROLIGT söta tillsammans, DÖÖÖÖÖR! Och när de sjunger, jag smälter varje gång jag hör Hello Jag joinar er!!! åhh när de sjunger Hello 12. Synd att de inte hade med den. Trodde jag skulle vara den enda... MEN VI ÄR FLER MED UNDERBAR SMAK I SHIPS Jag joinar er meeeed! Shippar St. Berry efter Hello 12! En av de sötaste scenerna som vart från Glee och så var den inte meeed St. Berry ftw ♥ 11 sep, 2012 22:36 |
|
Snövinge
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av baramin: Shippar Klaine ofrivilligt haha. Alltså. Kurt är awesome. Blaine är en dryg jävel. Det borde inte gå ihop men I can't help it. I ship it. Kan inte ens komma med en förklaring till varför. Men det får väl vara så. Meeen, du kan ju alltid shippa detta istället; http://detectivemalfoy.tumblr.com/tagged/otp:-you've-been-honorable-actually http://detectivemalfoy.tumblr.com/tagged/kum och det här är ögonblicket jag inser vem hyperion på mugglis är. omfg, jag tror jag dör här. Var så oförberedd, började bara söka på 'klaine' på mugglis på jakt efter en viss fanfic och hittade det här inlägget XD XD XD Edit Ooh, och SNÄLLA låt oss inte prata om klaine kum och annat här och nu okej? eehh... Tycker du skrev en väldigt bra om Finn. Gillade honom i början men sen gick det utför. Outa Santana var värst, och hela 'i kissed a girl' skiten, när han plötslig ska få alla andra att accepetera det. just no. Jag gillar Puck och Quinn. We are all wizards. Even Ron. 11 sep, 2012 22:37 |
|
EmahS
Elev |
Jossan, APELSiiN, ailiiin.
Okey. Nu orkar jag inte hitta fler bilder. för jag dör så snygga de är tillsammans. OCH! LEA MICHELE IS PREGNANT! ♥ haha. J.Groffs söta get som heter Lea Michele iallafall ♥
12 sep, 2012 07:00 |
|
Savi
Elev |
HUR har jag kunnat missa så myccket här?!?!
ALLTSÅ! Om två dygn kommer jag sitta fastklistrad här framför Glee! INGEN FÅR STÖRA! *morrr*
12 sep, 2012 07:43 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: ALLTSÅ! Om två dygn kommer jag sitta fastklistrad här framför Glee! INGEN FÅR STÖRA! *morrr* Hoppas avsnittet kommer upp SNABBT! Måste hinna se det innan jobbet på fredag.
12 sep, 2012 08:27 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag måste fråga min kompis om hon ser Glee, annars får jag skynda mig att se avsnittet på fredag innan de kommer hit...
~MY TUMBLR~ 12 sep, 2012 08:42 |
|
Ginny00
Elev |
Whut, är Lea gravid? EmahS
12 sep, 2012 15:22 |
|
EmahS
Elev |
12 sep, 2012 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen