Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Filifjonkan: Skrivet av kotte7: Filifjonkan nu är jag sur på dig för jag blev sjuk av att resa till stockholm fyfyfy ( fast kram på dig ) Det är väl inte mitt fel att du hängde med til stockholm!!!???:000 Men krya på dig bästa kompis! men du blöd ju mig dit 11 sep, 2012 10:13 |
|
Spiderpig
Elev |
Dagens kram går till Mrs Malfoy
Du är så snäll,bäst,underbar och rolig ♥ ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 11 sep, 2012 13:57 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Dagens kramar och tankar går till alla personer som förlorade någon i world trade center kraschen för 11 år sedan ♥
11 sep, 2012 14:26 |
|
Dini99
Elev |
Nä jag vet Amanda, du är bäst, och kommer alltid att vara det. Älskar dig. ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 12 sep, 2012 07:30 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 12 sep, 2012 17:19 |
|
Spiderpig
Elev |
Tack men det är du som är BÄST ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 12 sep, 2012 17:32 |
|
Tuggrus
Elev |
ALLA NI I MIN SKOLA SOM FINNS PÅ MUGGLIS!! OSJOIDSGOGISDJ NI ÄR BÄST!!
MUMS! 12 sep, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
jag vill ge en kram till min vän Ida ginny lovegood
men hon har blockat mig 12 sep, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Idag vill jag ge min lärare en stor kram.
För att hon,stöttar mig, och för att hon är med i kuragömma ibland på rasterna Nejmen seriöst, när vi hade klassträff på Leos Lekland lekte hon med oss ♥ (Hon är 28 år) 12 sep, 2012 22:56 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag vill ge alla kramar i världen till underbara Dini99, super braiga Lordlollo, roliga vevve_puff, coolaste ginny_ginny!och bästa bästisen tyri!
Jag älskar er alla tack för allt! ❤ 13 sep, 2012 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen