@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tuvaF
Elev |
20 nov, 2015 21:08 |
|
Ella01
Elev |
Haha, är själv 01 och går i 8:an ✩✩✩ 20 nov, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
Åh måste verkligen fixa mitt hår på något sätt : (( Preferably innan jag ska stå i kyrkan och sjunga i Luciatåget. Och innan jag ska stå på scenen framför hela skolan och sjunga solo. Så. Well.
Fast vet ej vad jag ska göra och är fattig??? Så??? 20 nov, 2015 21:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: protip; Skaffa aldrig tre. Ni kommer aldrig, aldrig någonsin kunna bli av med dom. Tre vadå? xD Tre? Företaget tre. telefonoperatören tre. 20 nov, 2015 21:36 |
|
Meowsy
Elev |
20 nov, 2015 21:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ella01: Haha, är själv 01 och går i 8:an Det är u också feeel, su ska gå i sexan juuu, vad hände med tiden egentligen? Vägrar inse att jag börjar närma mig vuxen haha xD Hej 20 nov, 2015 21:43 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
över -10 grader i typ hela Norrland: några klagar
Ca -2 grader i Småland: Jag skriker på alla språk jag kan och klagar över vintern tills jag inte har någon röst kvar.
20 nov, 2015 21:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Ella01: Haha, är själv 01 och går i 8:an Det är u också feeel, su ska gå i sexan juuu, vad hände med tiden egentligen? Vägrar inse att jag börjar närma mig vuxen haha xD Tiden går för fort! D: Slow down ffs. Tre år sedan jag gick på högstadiet... jag gjorde det igår liksom?? Vad hände?? Nästa år är jag liksom officiellt vuxen. What. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 nov, 2015 22:08 |
|
Borttagen
|
Wretch Oves fall.. "Solsidans mest kände Ove Sundberg på sjuttiotalet och i början av åttitalet var den framlidne men då välkände industriledaren och vd:n för bland annat Kema Nobel. Ove Sundberg – Originalet – utsågs av bland andra Aftonbladet till Sveriges bästa och mest framsynta företagsledare. Han var allmänt hyllad, även av facket, och populär bland sina många anställda. Sedan kom åttiotal, Fermenta-affär och Ove Sundberg föll, liksom övriga.." Ove Sundberg, chef för Kema Nobel, numera en del av Akzo Nobel och Sixten Englesson, uppfinnare av pumpar och chef för Flygt på 1960-talet. x) meeene, det var ju snällt av dem att byta ut namnet i alla fall! 20 nov, 2015 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen