@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR MIN OCH cave trouble S FÖDELSEDAG! HURRA HURRA HURRA GRATTIS TAACK Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR MIN OCH cave trouble S FÖDELSEDAG! HURRA HURRA HURRA Grattis! :'D ___________________________________ Och, höhö, på måndag ska Frivolt få tårta ![]() ![]() TAACK BÄSTA ♥ JAA ALLTSÅ JAG LÄNGTAR SÅ JAG SPRICKER ♥ ♥ ♥ DU ÄR SÅ HIMLA UNDERBAR!! GAASH ♥ ♥ Skrivet av Atira: Skrivet av Frivolt: IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR MIN OCH cave trouble S FÖDELSEDAG! HURRA HURRA HURRA Grattis till er båda! Taack Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Frivolt: IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR MIN OCH cave trouble S FÖDELSEDAG! HURRA HURRA HURRA Grattis till er båda! GRATTIS!! TAACK 20 nov, 2015 11:44 |
|
Obliviate_
Elev |
protip; Skaffa aldrig tre. Ni kommer aldrig, aldrig någonsin kunna bli av med dom.
20 nov, 2015 11:54 |
|
Fellrendión
Elev |
20 nov, 2015 12:03 |
|
Frivolt
Elev |
20 nov, 2015 12:04 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x) This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här Ps. Det snöar i Gävle! Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!" Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått. Haha, det låter ju som en väldigt spännande dröm! Jag undrar vad rosa pantern hade stulit Det ser mörk ut... knappt något av snön la sig på marken. Det är lite vitt i träden och på gräsmattorna, men det kommer säkert också smälta *så positiv* Väskan ^^ Haha! *gråter blod och bittra tårar* Noooooo.. snön! </3 Haha, va dum jag är, såklart stal rosa pantern väskan xD Låter som en fantastiskt dröm iaf! Snön är borta, med det ligger ett fint vitt lager med frost över allting och det är faktiskt minusgrader! Det luktar vinter ute :3 Hoppas du får en trevlig dag i Gävle idag iaf! ^^ Haha, det är den bästa gissning jag kan göra iaf ^^ Rosa pantern stal min väska!! :O Vi fick snö här i natt! Men hoppas det stannar kvar i Gävle också. Och tack! ♥ Woo, snö! Mer snö åt folket! Här är det klart idag, så bli nog inge mer snö idag, men det kommer nog bli en superfin dag med blå himmel iaf ^^ (och jag ser dig i Gävle så säger jag hej! Inte för att det är så troligt kanske, Gävle är ändå en relativt stor stad, haha) Definitivt! Haha, YAY! Ser du nån med axellångt rött hår, glasögon, röda läppar och klädd som en dödsätare typ så får du vinka! ^^ Ser du någon som vinkar som en galning som är kort, har lugg, svart mössa, en stor grön tubhalsduk, svart jacka och vinröd kjol så är det jag! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 20 nov, 2015 12:28 |
|
Borttagen
|
Jag fryser
20 nov, 2015 12:50 |
|
Luna Chang
Elev |
Har näst intill skrivit klart min analys nu, och kommer hinna göra det före jag far hem och hann tänka att jag har hela helgen ledig.
Hah. Har en novell att ge respons på, och en bok att göra en trailer till, båda till på måndag. Skulle även behöva börja med manuset till mitt sommarprat. Hej 20 nov, 2015 12:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x) This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här Ps. Det snöar i Gävle! Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!" Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått. Haha, det låter ju som en väldigt spännande dröm! Jag undrar vad rosa pantern hade stulit Det ser mörk ut... knappt något av snön la sig på marken. Det är lite vitt i träden och på gräsmattorna, men det kommer säkert också smälta *så positiv* Väskan ^^ Haha! *gråter blod och bittra tårar* Noooooo.. snön! </3 Haha, va dum jag är, såklart stal rosa pantern väskan xD Låter som en fantastiskt dröm iaf! Snön är borta, med det ligger ett fint vitt lager med frost över allting och det är faktiskt minusgrader! Det luktar vinter ute :3 Hoppas du får en trevlig dag i Gävle idag iaf! ^^ Haha, det är den bästa gissning jag kan göra iaf ^^ Rosa pantern stal min väska!! :O Vi fick snö här i natt! Men hoppas det stannar kvar i Gävle också. Och tack! ♥ Woo, snö! Mer snö åt folket! Här är det klart idag, så bli nog inge mer snö idag, men det kommer nog bli en superfin dag med blå himmel iaf ^^ (och jag ser dig i Gävle så säger jag hej! Inte för att det är så troligt kanske, Gävle är ändå en relativt stor stad, haha) Definitivt! Haha, YAY! Ser du nån med axellångt rött hår, glasögon, röda läppar och klädd som en dödsätare typ så får du vinka! ^^ Ser du någon som vinkar som en galning som är kort, har lugg, svart mössa, en stor grön tubhalsduk, svart jacka och vinröd kjol så är det jag! Yay! Jag ska försöka hålla utkik efter dig, risken är dock överhängande att jag bara har ögonen på personen jag ska träffa, men.. I'll try 20 nov, 2015 12:58 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Wretch, lovar att inte ta illa upp om du inte märker mig
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 20 nov, 2015 13:24 |
|
Frivolt
Elev |
Baka baka liten kaka och tjooffs in i ugnen!
xD Måste duscha sen...fy xD 20 nov, 2015 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen