Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21593 21594 21595 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x)

This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här

Ps. Det snöar i Gävle!


Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!"
Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD

Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått.


Haha, det låter ju som en väldigt spännande dröm! Jag undrar vad rosa pantern hade stulit

Det ser mörk ut... knappt något av snön la sig på marken. Det är lite vitt i träden och på gräsmattorna, men det kommer säkert också smälta *så positiv*


Väskan ^^ Haha!

*gråter blod och bittra tårar* Noooooo.. snön! </3


Haha, va dum jag är, såklart stal rosa pantern väskan xD Låter som en fantastiskt dröm iaf!

Snön är borta, med det ligger ett fint vitt lager med frost över allting och det är faktiskt minusgrader! Det luktar vinter ute :3 Hoppas du får en trevlig dag i Gävle idag iaf! ^^

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

20 nov, 2015 08:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Frivolt Grattis Jag vet att du inte vill, men grattis endå Age is just a number baby


Tack Haha Well , är ok on folk säger grattis. Det är fint
Haha ja måste bara få in det i huvet å

20 nov, 2015 08:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x)

This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här

Ps. Det snöar i Gävle!


Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!"
Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD

Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått.


Haha, det låter ju som en väldigt spännande dröm! Jag undrar vad rosa pantern hade stulit

Det ser mörk ut... knappt något av snön la sig på marken. Det är lite vitt i träden och på gräsmattorna, men det kommer säkert också smälta *så positiv*


Väskan ^^ Haha!

*gråter blod och bittra tårar* Noooooo.. snön! </3


Haha, va dum jag är, såklart stal rosa pantern väskan xD Låter som en fantastiskt dröm iaf!

Snön är borta, med det ligger ett fint vitt lager med frost över allting och det är faktiskt minusgrader! Det luktar vinter ute :3 Hoppas du får en trevlig dag i Gävle idag iaf! ^^


Haha, det är den bästa gissning jag kan göra iaf ^^ Rosa pantern stal min väska!! :O

Vi fick snö här i natt! Men hoppas det stannar kvar i Gävle också. Och tack! ♥

Frivolt Happy birthday to youuuuuu! ♥

20 nov, 2015 08:43

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x)

This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här

Ps. Det snöar i Gävle!


Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!"
Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD

Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått.


Haha, det låter ju som en väldigt spännande dröm! Jag undrar vad rosa pantern hade stulit

Det ser mörk ut... knappt något av snön la sig på marken. Det är lite vitt i träden och på gräsmattorna, men det kommer säkert också smälta *så positiv*


Väskan ^^ Haha!

*gråter blod och bittra tårar* Noooooo.. snön! </3


Haha, va dum jag är, såklart stal rosa pantern väskan xD Låter som en fantastiskt dröm iaf!

Snön är borta, med det ligger ett fint vitt lager med frost över allting och det är faktiskt minusgrader! Det luktar vinter ute :3 Hoppas du får en trevlig dag i Gävle idag iaf! ^^


Haha, det är den bästa gissning jag kan göra iaf ^^ Rosa pantern stal min väska!! :O

Vi fick snö här i natt! Men hoppas det stannar kvar i Gävle också. Och tack! ♥


Woo, snö! Mer snö åt folket! Här är det klart idag, så bli nog inge mer snö idag, men det kommer nog bli en superfin dag med blå himmel iaf ^^ (och jag ser dig i Gävle så säger jag hej! Inte för att det är så troligt kanske, Gävle är ändå en relativt stor stad, haha)

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

20 nov, 2015 08:52

Elma00
Elev

Avatar


Jag lyssnar alltid på musik i bussen till skolan, och jag somnar nästan alltid. Idag när jag sov så såg min kusin, som satt bredvid mig, hur jag öppnade mobilen, öppnade spotify och bytte låt. Hon trodde såklart jag var vaken men jag sov som en stock..

Har alltså på något sätt lyckats öppna mobilen, öppnade spotify och byta låt, medan jag sover??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

20 nov, 2015 08:57

Borttagen

Avatar


det var inte så smart att dricka redbull till frukost, är väldigt kissnödig och vill inte gå på toa i skolan

20 nov, 2015 09:03

Elma00
Elev

Avatar


Insåg precis att det är fredag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

20 nov, 2015 09:08

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Elma00:
Insåg precis att det är fredag


Det är en härlig känsla! Jag får den nästan varje vecka xD

20 nov, 2015 09:33

illusionofcool
Elev

Avatar


^^Och jag insåg just att jag inte har skrivit här på evigheter.. xD

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

20 nov, 2015 09:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AuroraAlexius:
Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x)

This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här

Ps. Det snöar i Gävle!


Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!"
Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD

Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått.


Haha, det låter ju som en väldigt spännande dröm! Jag undrar vad rosa pantern hade stulit

Det ser mörk ut... knappt något av snön la sig på marken. Det är lite vitt i träden och på gräsmattorna, men det kommer säkert också smälta *så positiv*


Väskan ^^ Haha!

*gråter blod och bittra tårar* Noooooo.. snön! </3


Haha, va dum jag är, såklart stal rosa pantern väskan xD Låter som en fantastiskt dröm iaf!

Snön är borta, med det ligger ett fint vitt lager med frost över allting och det är faktiskt minusgrader! Det luktar vinter ute :3 Hoppas du får en trevlig dag i Gävle idag iaf! ^^


Haha, det är den bästa gissning jag kan göra iaf ^^ Rosa pantern stal min väska!! :O

Vi fick snö här i natt! Men hoppas det stannar kvar i Gävle också. Och tack! ♥


Woo, snö! Mer snö åt folket! Här är det klart idag, så bli nog inge mer snö idag, men det kommer nog bli en superfin dag med blå himmel iaf ^^ (och jag ser dig i Gävle så säger jag hej! Inte för att det är så troligt kanske, Gävle är ändå en relativt stor stad, haha)


Definitivt!

Haha, YAY! Ser du nån med axellångt rött hår, glasögon, röda läppar och klädd som en dödsätare typ så får du vinka! ^^

20 nov, 2015 09:40

1 2 3 ... 21593 21594 21595 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.