@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Heter det backup på svenska? Har sånna problem med att hitta orden på svenska, kan ju de perfekta orden på engelska, men svenska? Inte en chans. Backa upp? Nej, men minne typ? Alltså menar du backup på datorn? xD Minne Säkerhetskopiering Kopiering Spara Alltså vet inte egentligen xD Det gör att alla medlemsländer är försäkrade _________. Går det att använda backup, eller är det ett helt annat ord jag letar efter? Uppbackning? 19 nov, 2015 21:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Heter det backup på svenska? Har sånna problem med att hitta orden på svenska, kan ju de perfekta orden på engelska, men svenska? Inte en chans. Backa upp? Nej, men minne typ? Alltså menar du backup på datorn? xD Minne Säkerhetskopiering Kopiering Spara Alltså vet inte egentligen xD Det gör att alla medlemsländer är försäkrade _________. Går det att använda backup, eller är det ett helt annat ord jag letar efter? Alltså typ "Vi har en backup på detta." eller? Vet inte men tror säkert att det stämmer "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 nov, 2015 21:07 |
|
Luna Chang
Elev |
hessactuallyVildvittra
Tack för hjälpen!! Hej 19 nov, 2015 21:10 |
|
Borttagen
|
från och med nu är mitt namn Eli Orland *efternamn*
skulle också vilja påpeka att jag är okej med pronomenet han/honom c: 19 nov, 2015 21:40 |
|
Chaemy
Elev |
Här ska läras kanji.
19 nov, 2015 21:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: från och med nu är mitt namn Eli Orland *efternamn* skulle också vilja påpeka att jag är okej med pronomenet han/honom c: Så det blev Orlando? Hej 19 nov, 2015 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: från och med nu är mitt namn Eli Orland *efternamn* skulle också vilja påpeka att jag är okej med pronomenet han/honom c: Så det blev Orlando? Jupp 19 nov, 2015 22:06 |
|
HermioneHäst
Elev |
19 nov, 2015 22:06 |
|
Frivolt
Elev |
Jag delar tydligen födelsedag med Michael Clifford från 5SOS xD Fick jag veta för ungefär en minut sen, via twitter, av en slump!
Well - nån sa att han va en underbar person så det känns fint 19 nov, 2015 22:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag delar tydligen födelsedag med Michael Clifford från 5SOS xD Fick jag veta för ungefär en minut sen, via twitter, av en slump! Well - nån sa att han va en underbar person så det känns fint Åh kul! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2015 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen