@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Thilda
Elev |
Jag har bokat uppkörning nu!! Jag har hållit på med det där jäkla kortet i över ett år nu, äntligen börjar jag närma mig ett slut på skiten!
19 nov, 2015 19:57 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2015 20:11 |
|
Obliviate_
Elev |
såg mockingjay pt 2 idag. Så bra
19 nov, 2015 20:12 |
|
Ella01
Elev |
DET SNÖA.....de idag. Visserligen slutade som vattenpölar på marken men ändå...
✩✩✩ 19 nov, 2015 20:22 |
|
Luna Chang
Elev |
Är sååååå trött, vill bara sova, men måste skriva en halv analys idag???
Nej tack. Men den ska in imorgon, och har andra halvan kvar. Hej 19 nov, 2015 20:25 |
|
Elma00
Elev |
19 nov, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 19 nov, 2015 20:36 |
|
Luna Chang
Elev |
Heter det backup på svenska?
Har sånna problem med att hitta orden på svenska, kan ju de perfekta orden på engelska, men svenska? Inte en chans. Hej 19 nov, 2015 20:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Heter det backup på svenska? Har sånna problem med att hitta orden på svenska, kan ju de perfekta orden på engelska, men svenska? Inte en chans. Backa upp? Nej, men minne typ? Alltså menar du backup på datorn? xD Minne Säkerhetskopiering Kopiering Spara Alltså vet inte egentligen xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 nov, 2015 20:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Heter det backup på svenska? Har sånna problem med att hitta orden på svenska, kan ju de perfekta orden på engelska, men svenska? Inte en chans. Backa upp? Nej, men minne typ? Alltså menar du backup på datorn? xD Minne Säkerhetskopiering Kopiering Spara Alltså vet inte egentligen xD Det gör att alla medlemsländer är försäkrade _________. Går det att använda backup, eller är det ett helt annat ord jag letar efter? Hej 19 nov, 2015 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen