@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
19 nov, 2015 18:30 |
|
mine
Elev |
19 nov, 2015 18:35 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag måste städa.. Men istället försöker jag hitta någon bra musik att lyssna på .-. Prioriteringar...
Join the dark side, we have cookies~
19 nov, 2015 18:36 |
|
Aveline
Elev |
Gah! Jag har så svårt att komma på just det ordet just nu! Jag har alltid kunnat det, men just när jag behöver det, så nej då, min hjärna vill icke san icke samarbeta med mig.
Det ordet jag söker är typ, urg, hur kan man förklarar det...? Man gör något som man inte tänkt eller kanske ville, andra kan få en att göra så också, till exempel: "Du borde verkligen inte lyfta på det pappret." Man lyfter självklart på pappret. Det enda som jag kommer på är: omväxlande situation, vilket inte ens är i närheten. Jag har för mig att det börjar på S... Jag är bered att slita av mig mitt eget hår just nu, jag behövde just det ordet i min historia, och jag har frågat familjen, de fattar inte vad jag menar, jag försökte förtvivlat med en Google sökning, jag ska inte ens säga vad som kom upp... ja, välkommen till en dag i mitt liv. "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 19 nov, 2015 18:58 |
|
Borttagen
|
I am dead.
I mean, THE FEELS, WHYY. 19 nov, 2015 19:07 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Aveline: Gah! Jag har så svårt att komma på just det ordet just nu! Jag har alltid kunnat det, men just när jag behöver det, så nej då, min hjärna vill icke san icke samarbeta med mig. Det ordet jag söker är typ, urg, hur kan man förklarar det...? Man gör något som man inte tänkt eller kanske ville, andra kan få en att göra så också, till exempel: "Du borde verkligen inte lyfta på det pappret." Man lyfter självklart på pappret. Det enda som jag kommer på är: omväxlande situation, vilket inte ens är i närheten. Jag har för mig att det börjar på S... Jag är bered att slita av mig mitt eget hår just nu, jag behövde just det ordet i min historia, och jag har frågat familjen, de fattar inte vad jag menar, jag försökte förtvivlat med en Google sökning, jag ska inte ens säga vad som kom upp... ja, välkommen till en dag i mitt liv. Är det som att man säger en sak för att få någon att göra det motsatta? Som omvänd psykologi? Eller är det att man gör motsatsen till vad någon säger? Som att man är motvals? Det är typ de orden jag kommer på som kan ha med det att göra... c: Dock vet jag att det finns ett annat ord, men jag kommer inte på det.. Join the dark side, we have cookies~
19 nov, 2015 19:11 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 nov, 2015 19:17 |
|
Aveline
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Aveline: Gah! Jag har så svårt att komma på just det ordet just nu! Jag har alltid kunnat det, men just när jag behöver det, så nej då, min hjärna vill icke san icke samarbeta med mig. Det ordet jag söker är typ, urg, hur kan man förklarar det...? Man gör något som man inte tänkt eller kanske ville, andra kan få en att göra så också, till exempel: "Du borde verkligen inte lyfta på det pappret." Man lyfter självklart på pappret. Det enda som jag kommer på är: omväxlande situation, vilket inte ens är i närheten. Jag har för mig att det börjar på S... Jag är bered att slita av mig mitt eget hår just nu, jag behövde just det ordet i min historia, och jag har frågat familjen, de fattar inte vad jag menar, jag försökte förtvivlat med en Google sökning, jag ska inte ens säga vad som kom upp... ja, välkommen till en dag i mitt liv. Är det som att man säger en sak för att få någon att göra det motsatta? Som omvänd psykologi? Eller är det att man gör motsatsen till vad någon säger? Som att man är motvals? Det är typ de orden jag kommer på som kan ha med det att göra... c: Dock vet jag att det finns ett annat ord, men jag kommer inte på det.. Åh herre Gud, tack! Omvänd psykologi var det! Haha, jag som trodde att det var något på S och sedan började jag att tråna på omväxlande, jag kanske inte var helt vilse trots allt. Men igen, tack så mycket! Nu ska jag sätta mig ner och skriva vidare på min historia förhoppningsvis utan vidare avbrott. "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 19 nov, 2015 19:19 |
|
Anna-chan
Elev |
Den är inte bara bra - den är fantastisk C: Aveline: Varsågod, jag är bara glad att jag kunde vara till hjälp d(^-^d) Lycka till med skrivandet~! Join the dark side, we have cookies~
19 nov, 2015 19:20 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag behöver översättningshjälp.
President Hollande declared a State of Emergency in France. Hur säger man det bäst på svenska? Hej 19 nov, 2015 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen