@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Läkarbesöket gick bra, ovanligt nog, och han vill att jag fortsätter vara sjukskriven i minst ett år till. Spännande...
Nåja. Ska läsa den nya boken jag äntligen fått ♥ 19 nov, 2015 17:33 |
|
Fellrendión
Elev |
19 nov, 2015 17:37 |
|
Afturelding
Elev |
Kattuggla Jag tycker också cheeks, tror det blir finast så länge du bara har septum till ^^ Mest balanserat, liksom.
![]() ![]()
19 nov, 2015 17:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Är det bara där jag bor det har varit snö i över en vecka+
Alla verkar få första snön nu... Hej 19 nov, 2015 17:45 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Är det bara där jag bor det har varit snö i över en vecka+ Alla verkar få första snön nu... Men du bor i Pitä väl? JAG BOR JU I NORRLAND FÖR SJUTTSINGEN!! Ge mig snöööö!!! 19 nov, 2015 17:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Är det bara där jag bor det har varit snö i över en vecka+ Alla verkar få första snön nu... Men du bor i Pitä väl? JAG BOR JU I NORRLAND FÖR SJUTTSINGEN!! Ge mig snöööö!!! Japp! Känner själv att jag kan ge bort den snö vi har, är mest bara slask just nu.. Hej 19 nov, 2015 18:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Är det bara där jag bor det har varit snö i över en vecka+ Alla verkar få första snön nu... Men du bor i Pitä väl? JAG BOR JU I NORRLAND FÖR SJUTTSINGEN!! Ge mig snöööö!!! Japp! Känner själv att jag kan ge bort den snö vi har, är mest bara slask just nu.. Hrm xD well - tror du kan få ge bort den när det är mer snö 19 nov, 2015 18:03 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Är det bara där jag bor det har varit snö i över en vecka+ Alla verkar få första snön nu... Men du bor i Pitä väl? JAG BOR JU I NORRLAND FÖR SJUTTSINGEN!! Ge mig snöööö!!! Japp! Känner själv att jag kan ge bort den snö vi har, är mest bara slask just nu.. Hrm xD well - tror du kan få ge bort den när det är mer snö Med glädje! Börjat va less vintern, är på gränsen till att det är snö här större del av året än det inte är det, och alltså nej tack, jag vill ha sommar. Hej 19 nov, 2015 18:06 |
|
yerAwizardThea
Elev |
19 nov, 2015 18:10 |
|
Borttagen
|
Snart är det måndag. Måndag är bra. Särskilt just den måndagen.
SNART det närmar sig med stora steg woooh 19 nov, 2015 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen