@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x) This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här Ps. Det snöar i Gävle! Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!" Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått. Haha, det låter ju som en väldigt spännande dröm! Jag undrar vad rosa pantern hade stulit Det ser mörk ut... knappt något av snön la sig på marken. Det är lite vitt i träden och på gräsmattorna, men det kommer säkert också smälta *så positiv* Väskan ^^ Haha! *gråter blod och bittra tårar* Noooooo.. snön! </3 19 nov, 2015 13:25 |
|
Fellrendión
Elev |
19 nov, 2015 14:09 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2015 14:46 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2015 14:55 |
|
Frivolt
Elev |
19 nov, 2015 15:23 |
|
Solkatten
Elev |
Tycker drakhandlaren borde komma någon gång! Drakmaten börjar snart ta slut. ._.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2015 15:43 |
|
Atira
Elev |
Ett lätt snöfall: Vi börjar försiktigt. Det är bara någon millimeter eller så. Inget farligt. SJ: *välter* Sociala medier: Titta!!!! SNÖ!!!! Hahahahahaha! xD 19 nov, 2015 15:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Atira: Ett lätt snöfall: Vi börjar försiktigt. Det är bara någon millimeter eller så. Inget farligt. SJ: *välter* Sociala medier: Titta!!!! SNÖ!!!! Hahahahahaha! xD HAHAA jag veet xD Det är så sant också typ xD 19 nov, 2015 15:53 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Atira: Ett lätt snöfall: Vi börjar försiktigt. Det är bara någon millimeter eller så. Inget farligt. SJ: *välter* Sociala medier: Titta!!!! SNÖ!!!! Hahahahahaha! xD HAHAA jag veet xD Det är så sant också typ xD Ja sorgligt nog är det ju det haha! ;P 19 nov, 2015 16:09 |
|
Fellrendión
Elev |
19 nov, 2015 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen