@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Om aspergers/autism.
http://trollhare.com/2015/01/08/om-autism-alltid-har-funnits-var-ar-isafall-alla-vuxna-autister/ Helt av en slump att jag hittade det här men det var en intressant läsning i alla fall. TW: Funkofobi bör tilläggas.
19 nov, 2015 12:18 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Tack vare H@nna så ska jag nu skriva en bok om mig själv...
VAD?! Vad kan man göra när man har tråkigt? ![]()
19 nov, 2015 12:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: Tack vare H@nna så ska jag nu skriva en bok om mig själv... VAD?! Vad kan man göra när man har tråkigt? Vad har jag gjort?! *NOOOOOO!!* 19 nov, 2015 12:23 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill skriva en Larry-fic på engelska D: Men vet inte om jag orkar skriva TVÅ D:
Eller ska jag bara slänga in den jag redan har i google translate o hoppas på det bästa? xD Äsh..... D: vet inte ens vad jag ska skriva om xD funderade på Larry at hogwarts...vore nån intresserad av det? xD 19 nov, 2015 12:24 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Tack vare H@nna så ska jag nu skriva en bok om mig själv... VAD?! Vad kan man göra när man har tråkigt? Vad har jag gjort?! *NOOOOOO!!* Va? XD ![]()
19 nov, 2015 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Tack vare H@nna så ska jag nu skriva en bok om mig själv... VAD?! Vad kan man göra när man har tråkigt? Vad har jag gjort?! *NOOOOOO!!* Va? XD Du är fångad av skriva om sig själv monstret!!! AH!!! FLY!! 19 nov, 2015 12:28 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: Tack vare H@nna så ska jag nu skriva en bok om mig själv... VAD?! Vad kan man göra när man har tråkigt? Vad har jag gjort?! *NOOOOOO!!* Va? XD Du är fångad av skriva om sig själv monstret!!! AH!!! FLY!! Njeee.... Jag gillar att skriva XD ![]()
19 nov, 2015 12:31 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2015 13:06 |
|
Borttagen
|
jag tänker bli mer positiv
19 nov, 2015 13:11 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AuroraAlexius: Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x) This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här Ps. Det snöar i Gävle! Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!" Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått. Haha, det låter ju som en väldigt spännande dröm! Jag undrar vad rosa pantern hade stulit Det ser mörk ut... knappt något av snön la sig på marken. Det är lite vitt i träden och på gräsmattorna, men det kommer säkert också smälta *så positiv* ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 19 nov, 2015 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen