Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21585 21586 21587 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O

OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D:

*känner sig utanför*

Här snöar det inte heller.. ;O

19 nov, 2015 11:04

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O

OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D:

*känner sig utanför*

Här snöar det inte heller.. ;O


haha skönt att jag inte e ensam D: Jag vill ha snööö D:

19 nov, 2015 11:05

Matilda weasley
Elev

Avatar


DET SNÖAR OCH DET LIGGER KVAR OCH MARKEN ÄR VIT

Jag är jag, det är inte du :P https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F57e8999c49956bb29eebe70931704396%2Ftumblr_o7ow9t5suP1uusboho1_500.gif

19 nov, 2015 11:09

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O

OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D:

*känner sig utanför*


twitter is down and no snö. Så nä, du är inte ensam alls :o

19 nov, 2015 11:09

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O

OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D:

*känner sig utanför*


twitter is down and no snö. Så nä, du är inte ensam alls :o


TACK ^^

Asså trist att det e så men skönt att inte va ensam ^^

19 nov, 2015 11:11

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O

OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D:

*känner sig utanför*

Här snöar det inte heller.. ;O


haha skönt att jag inte e ensam D: Jag vill ha snööö D:

Jag med!! :C väntar otåligt

19 nov, 2015 11:17

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O

OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D:

*känner sig utanför*

Här snöar det inte heller.. ;O


haha skönt att jag inte e ensam D: Jag vill ha snööö D:

Jag med!! :C väntar otåligt


Jaa tyck dom borde ge oss snö å xD typ helst igår xD

Haha!!

Bara det kunde bli KALLT D: Är ju typ flera plusgrader...Ge mig minusgrader xD

19 nov, 2015 11:30

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Såg Mockingjay pt.2 idag.
Förväntningar: tårar
Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords.
Jag hatade filmen så mycket, men älskade den.


Spoiler:
Tryck här för att visa!Fuck you Suzanne Collins för att du dödade min babe Finnick


åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-(

Jag trodde jag skulle dö när han gjorde det..
men filmen är jättebra om man bortser det och brist på vissa scener ut boken jag hade velat se!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade velat se mer av Finnick och Annie tillsammans...


Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade hellre sett att Gale dog D: Finnick är så.. nej, han hade fått utstå tillräckligt. He deserved happiness


Åh. Aja. Ska se imorgon vid halv tre så vi får se imorgon kväll vad jag tyckte :o

Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade också föredragit det, hade föredragit nästan vem som helst istället för Finnick


Förhoppningsvis tycker du om den c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

19 nov, 2015 11:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x)

This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här

Ps. Det snöar i Gävle!


Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!"
Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD

Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått.

19 nov, 2015 12:09

Obliviate_
Elev

Avatar

+1


Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Såg Mockingjay pt.2 idag.
Förväntningar: tårar
Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords.
Jag hatade filmen så mycket, men älskade den.


Spoiler:
Tryck här för att visa!Fuck you Suzanne Collins för att du dödade min babe Finnick


åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-(

Jag trodde jag skulle dö när han gjorde det..
men filmen är jättebra om man bortser det och brist på vissa scener ut boken jag hade velat se!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade velat se mer av Finnick och Annie tillsammans...


Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade hellre sett att Gale dog D: Finnick är så.. nej, han hade fått utstå tillräckligt. He deserved happiness


Åh. Aja. Ska se imorgon vid halv tre så vi får se imorgon kväll vad jag tyckte :o

Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade också föredragit det, hade föredragit nästan vem som helst istället för Finnick


Ja D: Jag ska göra mig iordning o åka nu, bion börjar halv tre :O Ska åka till grannstaden o glo. Vill inte glo i stan jag bor bcause för mkt hillbillys. And so on. Jag återkommer med omdömme ikväll

19 nov, 2015 12:17

1 2 3 ... 21585 21586 21587 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.