@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D: *känner sig utanför* Här snöar det inte heller.. ;O 19 nov, 2015 11:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D: *känner sig utanför* Här snöar det inte heller.. ;O haha skönt att jag inte e ensam D: Jag vill ha snööö D: 19 nov, 2015 11:05 |
|
Matilda weasley
Elev |
19 nov, 2015 11:09 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D: *känner sig utanför* twitter is down and no snö. Så nä, du är inte ensam alls :o 19 nov, 2015 11:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D: *känner sig utanför* twitter is down and no snö. Så nä, du är inte ensam alls :o TACK Asså trist att det e så men skönt att inte va ensam ^^ 19 nov, 2015 11:11 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D: *känner sig utanför* Här snöar det inte heller.. ;O haha skönt att jag inte e ensam D: Jag vill ha snööö D: Jag med!! :C väntar otåligt 19 nov, 2015 11:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D: *känner sig utanför* Här snöar det inte heller.. ;O haha skönt att jag inte e ensam D: Jag vill ha snööö D: Jag med!! :C väntar otåligt Jaa tyck dom borde ge oss snö å xD typ helst igår xD Haha!! Bara det kunde bli KALLT D: Är ju typ flera plusgrader...Ge mig minusgrader xD 19 nov, 2015 11:30 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av TheFifthMarauder: Såg Mockingjay pt.2 idag. Förväntningar: tårar Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords. Jag hatade filmen så mycket, men älskade den. Spoiler: Tryck här för att visa! åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-( Jag trodde jag skulle dö när han gjorde det.. men filmen är jättebra om man bortser det och brist på vissa scener ut boken jag hade velat se! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Åh. Aja. Ska se imorgon vid halv tre så vi får se imorgon kväll vad jag tyckte :o Spoiler: Tryck här för att visa! Förhoppningsvis tycker du om den c:
19 nov, 2015 11:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x) This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här Ps. Det snöar i Gävle! Jag pratade i sömnen förut. Det roligaste någon berättat att jag sagt var nog när jag först muttrat "ned med dig i väskan då!" för att senare under natten med arg stämma utbrista: "nej, rosa pantern har stulit den!" Jag har ingen aning om vad jag drömde dock xD Jag hoppas snön ligger kvar, för jag är i Gävle imorgon. Här nere är det bara regn och grått. 19 nov, 2015 12:09 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av TheFifthMarauder: Såg Mockingjay pt.2 idag. Förväntningar: tårar Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords. Jag hatade filmen så mycket, men älskade den. Spoiler: Tryck här för att visa! åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-( Jag trodde jag skulle dö när han gjorde det.. men filmen är jättebra om man bortser det och brist på vissa scener ut boken jag hade velat se! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Åh. Aja. Ska se imorgon vid halv tre så vi får se imorgon kväll vad jag tyckte :o Spoiler: Tryck här för att visa! Ja D: Jag ska göra mig iordning o åka nu, bion börjar halv tre :O Ska åka till grannstaden o glo. Vill inte glo i stan jag bor bcause för mkt hillbillys. And so on. Jag återkommer med omdömme ikväll 19 nov, 2015 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen