Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21584 21585 21586 ... 30037 30038 30039
Användare Inlägg
Kallamina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Borttagen:
Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt



Sätt spolier. Vad var det som hände? *Blev nyfiken*


Spoiler:
Tryck här för att visa!En av huvudkaraktärerna började fontänkräkas blod över hela bordet och middagsgästerna typ Visst hade han varit sjuk innan men blev jättechockad att det skulle ta sig ett sådant blodigt uttryck!!


Usch!! Ok...
Spoiler:
Tryck här för att visa!Men Downton Abby brukar väl inte vara såå blodig eller? Är inte så insatt men ser nåt avsnitt så fort jag får chansen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

18 nov, 2015 23:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Borttagen:
Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt



Sätt spolier. Vad var det som hände? *Blev nyfiken*


Spoiler:
Tryck här för att visa!En av huvudkaraktärerna började fontänkräkas blod över hela bordet och middagsgästerna typ Visst hade han varit sjuk innan men blev jättechockad att det skulle ta sig ett sådant blodigt uttryck!!


Usch!! Ok...
Spoiler:
Tryck här för att visa!Men Downton Abby brukar väl inte vara såå blodig eller? Är inte så insatt men ser nåt avsnitt så fort jag får chansen


Nä, precis, det bidrog till chocken liksom, att det inte är något som brukar förekomma i den serien!

19 nov, 2015 00:02

Borttagen

Avatar


Gjorde precis ett sådant där "Vem är du i x?"-quiz (ja, jag gör det ibland när jag har tråkigt) om Supernatural och försökte svara så gott jag kunde baserat på min närmsta vän. Det blev Castiel för honom, tog sedan det själv och blev Crowley.

Jag vet inte om jag borde vara orolig?

19 nov, 2015 01:25

Borttagen

Avatar


Vem har tagit bort den hemliga texten i första inlägget? Jag kände aldrig personen som skrev det men jag tyckte om det sättet att säga hejdå och lämna ett avtryck. Hade inte det kunnat få stå kvar?

(den enda ursäkten jag accepterar är att personen som skrev det själv hört av sig och bett om att få det borttaget)

19 nov, 2015 07:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vem har tagit bort den hemliga texten i första inlägget? Jag kände aldrig personen som skrev det men jag tyckte om det sättet att säga hejdå och lämna ett avtryck. Hade inte det kunnat få stå kvar?

(den enda ursäkten jag accepterar är att personen som skrev det själv hört av sig och bett om att få det borttaget)

Erfa tog bort det eftersom det lät läskigare än det faktiskt var, så att ingen skulle läsa det och bli rädd.

19 nov, 2015 08:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vem har tagit bort den hemliga texten i första inlägget? Jag kände aldrig personen som skrev det men jag tyckte om det sättet att säga hejdå och lämna ett avtryck. Hade inte det kunnat få stå kvar?

(den enda ursäkten jag accepterar är att personen som skrev det själv hört av sig och bett om att få det borttaget)

Erfa tog bort det eftersom det lät läskigare än det faktiskt var, så att ingen skulle läsa det och bli rädd.


Oj, så har jag aldrig ens tänkt på att man kunde tolka det! Men då vet jag!

19 nov, 2015 08:37

Fellrendión
Elev

Avatar


Det här... ♥

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

19 nov, 2015 09:25

Borttagen

Avatar


Idag är en ångestfylld dag och så vaknar jag till att DET SNÖAR ♥
Och sms att mina böcker ÄNTLIGEN är på väg och borde vara här idag.

Det kanske blir en bra dag trots allt.

19 nov, 2015 09:39

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x)

This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här

Ps. Det snöar i Gävle!

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

19 nov, 2015 10:59

Frivolt
Elev

Avatar


Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O

OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D:

*känner sig utanför*

19 nov, 2015 11:02

1 2 3 ... 21584 21585 21586 ... 30037 30038 30039

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.