@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt Sätt spolier. Vad var det som hände? *Blev nyfiken* Spoiler: Tryck här för att visa! Usch!! Ok... Spoiler: Tryck här för att visa!
18 nov, 2015 23:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt Sätt spolier. Vad var det som hände? *Blev nyfiken* Spoiler: Tryck här för att visa! Usch!! Ok... Spoiler: Tryck här för att visa! Nä, precis, det bidrog till chocken liksom, att det inte är något som brukar förekomma i den serien! 19 nov, 2015 00:02 |
|
Borttagen
|
Gjorde precis ett sådant där "Vem är du i x?"-quiz (ja, jag gör det ibland när jag har tråkigt) om Supernatural och försökte svara så gott jag kunde baserat på min närmsta vän. Det blev Castiel för honom, tog sedan det själv och blev Crowley.
Jag vet inte om jag borde vara orolig? 19 nov, 2015 01:25 |
|
Borttagen
|
Vem har tagit bort den hemliga texten i första inlägget? Jag kände aldrig personen som skrev det men jag tyckte om det sättet att säga hejdå och lämna ett avtryck. Hade inte det kunnat få stå kvar?
(den enda ursäkten jag accepterar är att personen som skrev det själv hört av sig och bett om att få det borttaget) 19 nov, 2015 07:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vem har tagit bort den hemliga texten i första inlägget? Jag kände aldrig personen som skrev det men jag tyckte om det sättet att säga hejdå och lämna ett avtryck. Hade inte det kunnat få stå kvar? (den enda ursäkten jag accepterar är att personen som skrev det själv hört av sig och bett om att få det borttaget) Erfa tog bort det eftersom det lät läskigare än det faktiskt var, så att ingen skulle läsa det och bli rädd. 19 nov, 2015 08:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vem har tagit bort den hemliga texten i första inlägget? Jag kände aldrig personen som skrev det men jag tyckte om det sättet att säga hejdå och lämna ett avtryck. Hade inte det kunnat få stå kvar? (den enda ursäkten jag accepterar är att personen som skrev det själv hört av sig och bett om att få det borttaget) Erfa tog bort det eftersom det lät läskigare än det faktiskt var, så att ingen skulle läsa det och bli rädd. Oj, så har jag aldrig ens tänkt på att man kunde tolka det! Men då vet jag! 19 nov, 2015 08:37 |
|
Fellrendión
Elev |
19 nov, 2015 09:25 |
|
Borttagen
|
Idag är en ångestfylld dag och så vaknar jag till att DET SNÖAR ♥
Och sms att mina böcker ÄNTLIGEN är på väg och borde vara här idag. Det kanske blir en bra dag trots allt. 19 nov, 2015 09:39 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Jag har tydligen börjat prata i sömnen precis efter jag somnat. Enligt min pojkvän ska jag inatt ha sagt: "jag har inga bestick", när han puttade till mig x)
This is so wierd, har knappt pratat i sömnen förut, men nu säger jag visst något varje natt. Vet inte hur jag ska ställa mig till det här Ps. Det snöar i Gävle! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 19 nov, 2015 10:59 |
|
Frivolt
Elev |
Äre bara för mig twitter inte funkar`? ;O
OCH ÄRE BARA HÄR SOM DET INTE SNÖAR? D: D: D: *känner sig utanför* 19 nov, 2015 11:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen