@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kollar på Patrioten på 8:an. Gabriel ser ut nästan precis som jag föreställer mig Dominique.
Fan vad jag saknar honom. Fan vad jag saknar Levithan. Och Varg. Och Ismael. Och Armeriá. Evangeline, Reuben, Amo och till och med Silas. Fan vad jag saknar att skriva. 2016 kommer att bli mitt bästa skrivarår. Just wait. 18 nov, 2015 21:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag lärde en en liten kille på 9 månader att visa tungan idag
Sen senare kom han till mej och lekte med tungan och var jätteimponerad av vad han kunde göra (mamman sa att han inte hade gjort så där förut) Sen satt vi mittemot varandra och gjorde miner och visade tungan, han tyckte det var jätteroligt xD gullunge 18 nov, 2015 21:46 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Såg Mockingjay pt.2 idag.
Förväntningar: tårar Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords. Jag hatade filmen så mycket, men älskade den. Spoiler: Tryck här för att visa!
18 nov, 2015 22:21 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Såg Mockingjay pt.2 idag. Förväntningar: tårar Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords. Jag hatade filmen så mycket, men älskade den. Spoiler: Tryck här för att visa! åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-( 18 nov, 2015 22:25 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av TheFifthMarauder: Såg Mockingjay pt.2 idag. Förväntningar: tårar Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords. Jag hatade filmen så mycket, men älskade den. Spoiler: Tryck här för att visa! åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-( Jag trodde jag skulle dö när han gjorde det.. men filmen är jättebra om man bortser det och brist på vissa scener ut boken jag hade velat se! Spoiler: Tryck här för att visa!
18 nov, 2015 22:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av TheFifthMarauder: Såg Mockingjay pt.2 idag. Förväntningar: tårar Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords. Jag hatade filmen så mycket, men älskade den. Spoiler: Tryck här för att visa! åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-( Jag trodde jag skulle dö när han gjorde det.. men filmen är jättebra om man bortser det och brist på vissa scener ut boken jag hade velat se! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Åh. Aja. Ska se imorgon vid halv tre så vi får se imorgon kväll vad jag tyckte :o 18 nov, 2015 22:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu ska jag ansöka om sommarjobb på båt
18 nov, 2015 23:01 |
|
Borttagen
|
Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt
18 nov, 2015 23:32 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt Sätt spolier. Vad var det som hände? *Blev nyfiken*
18 nov, 2015 23:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt Sätt spolier. Vad var det som hände? *Blev nyfiken* Spoiler: Tryck här för att visa! 18 nov, 2015 23:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen