Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21583 21584 21585 ... 30037 30038 30039
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kollar på Patrioten på 8:an. Gabriel ser ut nästan precis som jag föreställer mig Dominique.

Fan vad jag saknar honom.
Fan vad jag saknar Levithan. Och Varg. Och Ismael. Och Armeriá. Evangeline, Reuben, Amo och till och med Silas.

Fan vad jag saknar att skriva.

2016 kommer att bli mitt bästa skrivarår.
Just wait.

18 nov, 2015 21:46

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag lärde en en liten kille på 9 månader att visa tungan idag de började med att han satte och stirrade på mej så jag visade lite olika miner åt honom

Sen senare kom han till mej och lekte med tungan och var jätteimponerad av vad han kunde göra (mamman sa att han inte hade gjort så där förut)

Sen satt vi mittemot varandra och gjorde miner och visade tungan, han tyckte det var jätteroligt xD gullunge

18 nov, 2015 21:46

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Såg Mockingjay pt.2 idag.
Förväntningar: tårar
Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords.
Jag hatade filmen så mycket, men älskade den.


Spoiler:
Tryck här för att visa!Fuck you Suzanne Collins för att du dödade min babe Finnick

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

18 nov, 2015 22:21

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Såg Mockingjay pt.2 idag.
Förväntningar: tårar
Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords.
Jag hatade filmen så mycket, men älskade den.


Spoiler:
Tryck här för att visa!Fuck you Suzanne Collins för att du dödade min babe Finnick


åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-(

18 nov, 2015 22:25

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Såg Mockingjay pt.2 idag.
Förväntningar: tårar
Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords.
Jag hatade filmen så mycket, men älskade den.


Spoiler:
Tryck här för att visa!Fuck you Suzanne Collins för att du dödade min babe Finnick


åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-(

Jag trodde jag skulle dö när han gjorde det..
men filmen är jättebra om man bortser det och brist på vissa scener ut boken jag hade velat se!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade velat se mer av Finnick och Annie tillsammans...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

18 nov, 2015 22:28

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Såg Mockingjay pt.2 idag.
Förväntningar: tårar
Det som hände: okontrollerat gråt och skrikinombords.
Jag hatade filmen så mycket, men älskade den.


Spoiler:
Tryck här för att visa!Fuck you Suzanne Collins för att du dödade min babe Finnick


åh, jag ska se den imorgon D: Gillar inte att han dör ;-(

Jag trodde jag skulle dö när han gjorde det..
men filmen är jättebra om man bortser det och brist på vissa scener ut boken jag hade velat se!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade velat se mer av Finnick och Annie tillsammans...


Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade hellre sett att Gale dog D: Finnick är så.. nej, han hade fått utstå tillräckligt. He deserved happiness


Åh. Aja. Ska se imorgon vid halv tre så vi får se imorgon kväll vad jag tyckte :o

18 nov, 2015 22:32

Hedwig96
Elev

Avatar


Nu ska jag ansöka om sommarjobb på båt Den bästa viking båten ;D

18 nov, 2015 23:01

Borttagen

Avatar


Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt

18 nov, 2015 23:32

Kallamina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt



Sätt spolier. Vad var det som hände? *Blev nyfiken*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

18 nov, 2015 23:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Borttagen:
Fy faen vad jag blev rädd i senaste Downton Abbey (senaste på SVT). Jag som bara skulle ha lite mysig kvällsunderhållning och så kom... det där. Skitläskigt



Sätt spolier. Vad var det som hände? *Blev nyfiken*


Spoiler:
Tryck här för att visa!En av huvudkaraktärerna började fontänkräkas blod över hela bordet och middagsgästerna typ Visst hade han varit sjuk innan men blev jättechockad att det skulle ta sig ett sådant blodigt uttryck!!

18 nov, 2015 23:57

1 2 3 ... 21583 21584 21585 ... 30037 30038 30039

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.