Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21580 21581 21582 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Alltså jag drömmer jätteofta att jag "råkar" gå runt med musik på min mobil på högsta volym i offentliga situationer. Mina drömmar är riktigt osammanhängande ibland.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

18 nov, 2015 11:28

Obliviate_
Elev

Avatar


dags för möte då..

18 nov, 2015 11:45

Frivolt
Elev

Avatar


Jag är verkligen jättetrött!! Känns som att jag kan somna sittandes även om jag sovit jättebra inatt...

trevligt -.-


Och ska till BAS nu och vill typ sova bara hela dagen istället -.-

18 nov, 2015 12:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

Kattuggla Jeez, det är ju till och med värre än Blomlöv.. det är så bra att man kan byta namn, egentligen är det konstigt att inte fler använder sig av det. : / det är säkert fler som vill än som gör det.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Monomi, jag tycker det är gulligt. ^^




"Monomi". Så underbart sockersött.. Det skulle passa dig jättebra!


Jeez, slipper jag höra det där igen så ska jag överväga att byta ;P

Din spell kanske hjälpte, jag blev med jobb idag! Har jag en lägenhet innan 21:17 så bjuder jag fan på valfri bärs nästa gång jag är i Skåne!




What! Fan vad glad jag blir!! Grattis! Vad är det för jobb?
(Hoppas hoppas förresten - I want Lapin Kulta!)


Tack!

Får börja jobba från och med 1 januari, (med praktik halva december om jag vill.) på Willys eller Ica Maxi..

Ingen lägenhet ännu.. men det är ju för suspicious, då kommer ju folk att förstå att jag fått den på magisk väg! så den väntar nog av några veckor.. *_*

(Du kan få en Lapin Kulta ändå ;P)




18 nov, 2015 12:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

Kattuggla Jeez, det är ju till och med värre än Blomlöv.. det är så bra att man kan byta namn, egentligen är det konstigt att inte fler använder sig av det. : / det är säkert fler som vill än som gör det.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Monomi, jag tycker det är gulligt. ^^




"Monomi". Så underbart sockersött.. Det skulle passa dig jättebra!


Jeez, slipper jag höra det där igen så ska jag överväga att byta ;P

Din spell kanske hjälpte, jag blev med jobb idag! Har jag en lägenhet innan 21:17 så bjuder jag fan på valfri bärs nästa gång jag är i Skåne!




What! Fan vad glad jag blir!! Grattis! Vad är det för jobb?
(Hoppas hoppas förresten - I want Lapin Kulta!)


Tack!

Får börja jobba från och med 1 januari, (med praktik halva december om jag vill.) på Willys eller Ica Maxi..

Ingen lägenhet ännu.. men det är ju för suspicious, då kommer ju folk att förstå att jag fått den på magisk väg! så den väntar nog av några veckor.. *_*

(Du kan få en Lapin Kulta ändå ;P)




Så bäst! Underbart! Hoppas verkligen du kommer trivas.. Lägenheten kommer också snart, tro mig!

(And YES! En bira för en bira! Vad föredrar du?)

18 nov, 2015 13:00

Borttagen

Avatar


Slutade 11:30 idag så har druckit kaffe och haft kelstund med vovven nu
Ska nog snart gå ut och leka med vovve

18 nov, 2015 13:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

Kattuggla Jeez, det är ju till och med värre än Blomlöv.. det är så bra att man kan byta namn, egentligen är det konstigt att inte fler använder sig av det. : / det är säkert fler som vill än som gör det.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Monomi, jag tycker det är gulligt. ^^




"Monomi". Så underbart sockersött.. Det skulle passa dig jättebra!


Jeez, slipper jag höra det där igen så ska jag överväga att byta ;P

Din spell kanske hjälpte, jag blev med jobb idag! Har jag en lägenhet innan 21:17 så bjuder jag fan på valfri bärs nästa gång jag är i Skåne!




What! Fan vad glad jag blir!! Grattis! Vad är det för jobb?
(Hoppas hoppas förresten - I want Lapin Kulta!)


Tack!

Får börja jobba från och med 1 januari, (med praktik halva december om jag vill.) på Willys eller Ica Maxi..

Ingen lägenhet ännu.. men det är ju för suspicious, då kommer ju folk att förstå att jag fått den på magisk väg! så den väntar nog av några veckor.. *_*

(Du kan få en Lapin Kulta ändå ;P)




Så bäst! Underbart! Hoppas verkligen du kommer trivas.. Lägenheten kommer också snart, tro mig!

(And YES! En bira för en bira! Vad föredrar du?)


Jaa, din också ^^

(*En bira för en bira för en bira* Haha, jag dricker typ bara Staropramen men gillar Lapin Kulta också...och all annan ehm.. ljus öl)

Sett Crimson Peak än?

18 nov, 2015 13:29

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag har seriöst PANIK. Det är 36 dagar kvar till julafton och allt (julklappar till mamma, pappa, brorsa 1, brorsa 2, brorsa 3, syrra (inkluderar hennes pojkvän), kusse, faster, bästisar, mammas kusin (inkluderar hennes pojkvän) och katten), juldekorationer, gran, mat, pulkor, snö, godis, chokladaskar, stolar, you name it....) ska inom loppet av dom dagarna vara klart!!!! Nån som har tips uggla mig nu. NOW

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

18 nov, 2015 13:30

Borttagen

Avatar


MTEL

Ah, Staropramen är också gott! Det finns mycket som är gott..

And oh yes, såg den på bio för ungefär en månad sedan med lillasyster. Såatteh.. Ja..
Har du sett den?

18 nov, 2015 13:39

Fjalar
Elev

Avatar


Jag glömde bort att lämna tillbaka en bok till bibblan och har nu 5 kr i skuld...

18 nov, 2015 16:51

1 2 3 ... 21580 21581 21582 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.