@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
JAAAAA!!!! SVERIGE VANN MOT DANMARK!!! VI SKA SPELA EM!!
EM - HERE WE COOOOME!! "Vi ska spela EM! Alla andra kan gå hem! " XD 18 nov, 2015 00:21 |
|
Fellrendión
Elev |
18 nov, 2015 04:39 |
|
Borttagen
|
Jag ska hålla högtidstal på måndag på svenskalektionen men jag vet inte vad det ska handla om. Fick exempel på att det kan vara födelsedagstal eller bröllopstal men vem ska det handla om?
Ååh. Man måste ju komma med en massa minnen och jag har inga roliga minnen med någon jag känner. Sedan hatar jag att vi bara fick en vecka. 18 nov, 2015 06:50 |
|
Borttagen
|
jag luktar så gott att jag blev hungrig
18 nov, 2015 07:26 |
|
Fellrendión
Elev |
Just nu känner jag mig bara så bekväm i enkla svarta kläder men det skulle fortfarande kännas häftigt att gå som full blown decora någon gång men att samla på sig massa accesoarer kostar ju en del. ;(
18 nov, 2015 09:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Cirkeln är en ripoff av Sailor Moon. Har alltid tänkt att det är en ripoff av W-i-t-c-h som i sin tur är en ripoff av Sailor moon *_* 18 nov, 2015 10:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Cirkeln är en ripoff av Sailor Moon. Har alltid tänkt att det är en ripoff av W-i-t-c-h som i sin tur är en ripoff av Sailor moon *_* Hahaha ja det är faktiskt sant! XD
18 nov, 2015 10:56 |
|
Borttagen
|
18 nov, 2015 10:57 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska hålla högtidstal på måndag på svenskalektionen men jag vet inte vad det ska handla om. Fick exempel på att det kan vara födelsedagstal eller bröllopstal men vem ska det handla om? Ååh. Man måste ju komma med en massa minnen och jag har inga roliga minnen med någon jag känner. Sedan hatar jag att vi bara fick en vecka. Ett högtidstal kan även vara ett minnestal, ett hyllningstal eller ett tacktal. Så du kan skriva om nästan vad du vill! Det behöver inte ens vara till en person. Du kan till exempel skriva ett tack- eller hyllningstal till din säng, eller ett hyllnigstal till någon du ser upp till, eller ett minnestal till någon eller något du förlorat. Eller om du vill göra det mer seriöst gör du ett minnestal till offren som dött i någon av katastroferna runt om i världen. Personligen gillade jag inte att göra för seriösa tal, för ville inte öppna upp min så för min klass när jag gick i skolan. Så jag skulle typ gjort ett minnestal till matbiten som jag tappade på golvet och sedan inte kunde äta. Så tragiskt... Haha Lycka till med talet, jag är säker på att du kommer komma på något bra! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 18 nov, 2015 11:08 |
|
Borttagen
|
Idag ska jag försöka förbereda mig mentalt inför imorgon. Så, borde göra nåt som gör mig glad. Men inget gör mig glad på sistone? Ugh.
Ska kanske kolla nån film eller serie. 18 nov, 2015 11:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen