Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21578 21579 21580 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


UUUUUUUUUUUUUUH skolan dödar mig ;-;

17 nov, 2015 20:44

Eica
Elev

Avatar


Borde sova nu men stirrr på the vampire diaries...

ピリカピリララ ポポリナペペルト!

17 nov, 2015 20:48

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag har suttit här i timmar och gjort allt annat än finska läxan, den lockar inte alls

17 nov, 2015 20:50

Vildvittra
Elev

Avatar


N- ordet diskussion
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Kvinna: "Jag känner en mörkhyad man som kallar sig själv för Neger."

Jag: "Jag känner en tant som kallar sig själv för fittkärring."

Kvinna: "Men Neger är inget hatord för mig. Så det är okej att använda."

Jag: "Om fittkärring inte är ett hatord för mig, är det då okej för dig om jag använder det?"

Kvinna: "Förstår inte varför vi ska sluta använda det ordet, det finns inget hat i det eller rasism, det beror på hur man använder det."

Jag: "Det enklaste är att inte använda det alls då man inte vet vem som hör och kan ta illa vid sig. Det är inte så svårt lilla vän."


Förstår inte vad det är med mig, brukar aldrig svara så "hårt" och med fula ord xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

17 nov, 2015 20:53

potterflicka
Elev

Avatar


... jag kom just på att jag har glömt lämna in fem tyskauppgifter, inte har kollat upp min NO-fråga och att det är ett matteprov på fredag som jag inte kan någonting om.

17 nov, 2015 21:22

Hedwig96
Elev

Avatar


Nu har jag varit lite duktig iallafall.. jag har läst en artikel på finska och sammanfattat den på svenska!
så imorgon behöver jag bara översätta sammanfattningen till finska och hitta på några frågor

17 nov, 2015 21:35

Obliviate_
Elev

Avatar


tråkiiigt :o

17 nov, 2015 21:43

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


80 flyktingar ska komma och bo i skolans gymnastiksal tillfälligt.

De vuxna går i taket medans barnen gör klädinsamlingar. Älskar de unga Sverige

http://www.gd.se/gastrikland/gavle/valbo-sportcentrum-blir-flyktingboende

Förskolan jag jobbar på ligger i närheten liksom en skola. Trots detta är det vuxna som inte alls hör dit som skriker högst. Sedan oroliga föräldrar, men det är en annan sak.

Det roliga i det hela är att denna gamla slitna sporthall har aldrig varit så hyllad och talad om som nu.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

17 nov, 2015 21:57

Obliviate_
Elev

Avatar

+1


HAHA

"Mittbästautbrott var när jag var 8 år och bråkade med mina föräldrar. Tog åkergräsklipparen och rymde en mil."

17 nov, 2015 23:16

Chaemy
Elev

Avatar


Nope. Kan inte sova.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

17 nov, 2015 23:41

1 2 3 ... 21578 21579 21580 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.