Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21576 21577 21578 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Australien kommer vara med i Eurovision nästa år också! :3 Men denna gången också vara med i semifinalen och inte endast i finalen!


Åååh så underbart SÅ himla kul!!!! Älskar Australien!


Och William Spetz ska va programledare med Gina i en deltävling !!!
Awesome!

17 nov, 2015 12:27

Aveline
Elev

Avatar


Är det inte bara underbart när man är sjuk så har man mystiskt en massa tid över att göra vad man vill, eller det vill säga när man inte sitter och snyter sig var och varannan sekund.

Jag sitter och klurar på både böcker och fanfictions.

Jag lyssnar om och om igen på låten: "I am the one and only."

Honestly, jag tycker inte ens att den är bra, men den gör mig glad och för med sig en ganska så hopbringade känsla, inte sant?

Jag sitter samtidigt och skriver ner i min vackra, inbundna anteckningsbok kloka citat: "Det finns miljoner och åter miljoner med böcker i världen, och livet är alldeles för kort för att läsa de dåliga!"

Japp, min dag alltså.


"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side."

17 nov, 2015 12:30

Fellrendión
Elev

Avatar


Tanter som fangirlar över Ellen är fan det bästa! xD ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

17 nov, 2015 12:53

Borttagen

Avatar


17 nov, 2015 13:01

Eica
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag är så himla trött! Alltså helt slut, typ D:

Vill bara sova hela dagarna typ! D:


Ååh, ja med. Är så sjukt trött.

ピリカピリララ ポポリナペペルト!

17 nov, 2015 15:38

Ella01
Elev

Avatar


Har ni någon gång haft den känslan att man är så trött att man inte orkar öppna ögonen och gå in på mugglis?

Då kan jag ta och tala om att man är rejält sjuk...

✩✩✩

17 nov, 2015 15:50

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skicka gärna goda vegetariska recept till mig! Behöver inspo

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

17 nov, 2015 16:18

Frivolt
Elev

Avatar


Nån här som vet om pressbyrån säljer varm choklad? ^^

17 nov, 2015 17:19

Borttagen

Avatar


vill någon uggla med mig?
känner mig ensam

17 nov, 2015 17:24

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Min katt är tydligen med i någon tävling så rösta på honom så
är ni gulliga: http://kattensdag.royalcanin.se/fototavling/?pid=48737 cx

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

17 nov, 2015 17:48

1 2 3 ... 21576 21577 21578 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.