@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Australien kommer vara med i Eurovision nästa år också! :3 Men denna gången också vara med i semifinalen och inte endast i finalen! Åååh så underbart Och William Spetz ska va programledare med Gina i en deltävling Awesome! 17 nov, 2015 12:27 |
|
Aveline
Elev |
Är det inte bara underbart när man är sjuk så har man mystiskt en massa tid över att göra vad man vill, eller det vill säga när man inte sitter och snyter sig var och varannan sekund.
Jag sitter och klurar på både böcker och fanfictions. Jag lyssnar om och om igen på låten: "I am the one and only." Honestly, jag tycker inte ens att den är bra, men den gör mig glad och för med sig en ganska så hopbringade känsla, inte sant? Jag sitter samtidigt och skriver ner i min vackra, inbundna anteckningsbok kloka citat: "Det finns miljoner och åter miljoner med böcker i världen, och livet är alldeles för kort för att läsa de dåliga!" Japp, min dag alltså. "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 17 nov, 2015 12:30 |
|
Fellrendión
Elev |
17 nov, 2015 12:53 |
|
Borttagen
|
17 nov, 2015 13:01 |
|
Eica
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag är så himla trött! Alltså helt slut, typ D: Vill bara sova hela dagarna typ! D: Ååh, ja med. Är så sjukt trött. ピリカピリララ ポポリナペペルト! 17 nov, 2015 15:38 |
|
Ella01
Elev |
Har ni någon gång haft den känslan att man är så trött att man inte orkar öppna ögonen och gå in på mugglis?
Då kan jag ta och tala om att man är rejält sjuk... ✩✩✩ 17 nov, 2015 15:50 |
|
yerAwizardThea
Elev |
17 nov, 2015 16:18 |
|
Frivolt
Elev |
Nån här som vet om pressbyrån säljer varm choklad? ^^
17 nov, 2015 17:19 |
|
Borttagen
|
vill någon uggla med mig?
känner mig ensam 17 nov, 2015 17:24 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Min katt är tydligen med i någon tävling så rösta på honom så
är ni gulliga: http://kattensdag.royalcanin.se/fototavling/?pid=48737 cx
17 nov, 2015 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen