@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ah, är också sjuk:c har prov imorgon Jag är sjuk, missar mitt prov tho Hoppas du blir bättre snart dårå =/ 17 nov, 2015 09:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack desamma:3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ah, är också sjuk:c har prov imorgon Jag är sjuk, missar mitt prov tho Hoppas du blir bättre snart dårå =/ 17 nov, 2015 09:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kattuggla Jeez, det är ju till och med värre än Blomlöv.. det är så bra att man kan byta namn, egentligen är det konstigt att inte fler använder sig av det. : / det är säkert fler som vill än som gör det. Spoiler: Tryck här för att visa! "Monomi". Så underbart sockersött.. Det skulle passa dig jättebra! 17 nov, 2015 09:17 |
|
Solkatten
Elev |
Australien kommer vara med i Eurovision nästa år också! :3 Men denna gången också vara med i semifinalen och inte endast i finalen!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2015 10:22 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Solkatten: Australien kommer vara med i Eurovision nästa år också! :3 Men denna gången också vara med i semifinalen och inte endast i finalen! Yaay, det tycker jag de förtjänar Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 17 nov, 2015 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kattuggla Jeez, det är ju till och med värre än Blomlöv.. det är så bra att man kan byta namn, egentligen är det konstigt att inte fler använder sig av det. : / det är säkert fler som vill än som gör det. Spoiler: Tryck här för att visa! "Monomi". Så underbart sockersött.. Det skulle passa dig jättebra! Jeez, slipper jag höra det där igen så ska jag överväga att byta ;P Din spell kanske hjälpte, jag blev med jobb idag! Har jag en lägenhet innan 21:17 så bjuder jag fan på valfri bärs nästa gång jag är i Skåne! 17 nov, 2015 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kattuggla Jeez, det är ju till och med värre än Blomlöv.. det är så bra att man kan byta namn, egentligen är det konstigt att inte fler använder sig av det. : / det är säkert fler som vill än som gör det. Spoiler: Tryck här för att visa! "Monomi". Så underbart sockersött.. Det skulle passa dig jättebra! Jeez, slipper jag höra det där igen så ska jag överväga att byta ;P Din spell kanske hjälpte, jag blev med jobb idag! Har jag en lägenhet innan 21:17 så bjuder jag fan på valfri bärs nästa gång jag är i Skåne! What! Fan vad glad jag blir!! Grattis! Vad är det för jobb? (Hoppas hoppas förresten - I want Lapin Kulta!) 17 nov, 2015 11:31 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ah, är också sjuk:c har prov imorgon Jag är sjuk, missar mitt prov tho Jag har prov idag och har missat det. Det var för typ 3 timmar sedan ✩✩✩ 17 nov, 2015 11:53 |
|
Frivolt
Elev |
Jag är så himla trött! Alltså helt slut, typ D:
Vill bara sova hela dagarna typ! D: 17 nov, 2015 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Tycker att tävlingen isf borde byta namn^ ^ Naw, stackare:c♥Ella01Skrivet av Solkatten: Australien kommer vara med i Eurovision nästa år också! :3 Men denna gången också vara med i semifinalen och inte endast i finalen! Yaay, det tycker jag de förtjänar 17 nov, 2015 11:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen