@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Pallar på riktigt all folk som kommer fram och säger att de har läst min krönika. Man tänker ju liksom inte på att alla i HELA PITEÅ kan läsa om hur jag känner. Blir helt lost då folk jag aldrig pratar med säger att de har läsa min krönika. Vad ska man säga liksom?
"Jo, ja, tack! Det är jättekul att du tyckte att det var kul att läsa min krönika om det som jag egentligen inte pratar med någon om."
16 nov, 2015 21:58 |
|
Chaemy
Elev |
16 nov, 2015 22:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Secchan Grattis på gammal-dagen ;-)
16 nov, 2015 22:12 |
|
Borttagen
|
L'Amour et Psyché och hessactually - Tack så jättemycket för era inputs!
Just det där med uttalet har varit den största orsaken till att jag tvivlar på Lerêveur, men å andra sidan känner jag.. Mitt första tilltalsnamn var väldigt vanligt och nästintill omöjligt att uttala fel, men folk gjorde det ändå. Likaså med mitt andra tilltalsnamn. (Bytte tilltalsnamn när jag fyllde 18, efternamn när jag gifte mig så det här kommer att bli mitt tredje tilltalsnamn och tredje efternamn.. Tredje gången gillt, I guess. Dessutom är tre mitt lyckonummer.) Ja alltså fyfan. "Mörlund".. Det är så räligt att nackhåren reser sig. (Räligt är för övrigt världens bästa ord för att beskriva pur avsmak, haha.) Nej men.. det efternamnet är alldeles för associerat med min far och jag vill. Inte. Att folk ständigt ska börja prata om honom så fort jag presenterar mig. Jag vill göra mig ett eget namn. 16 nov, 2015 22:41 |
|
Fellrendión
Elev |
Ew jag är så not-hipster. XD Jag lovade mig själv att aldrig skaffa ask, facebook och instagram men nu har jag de första två och funderar på att skaffa det sista. </3
17 nov, 2015 01:27 |
|
Fairy Tale
Elev |
17 nov, 2015 02:35 |
|
Borttagen
|
Alltså, en skitskum sak när jag är förkyld är att det bara kommer snor i höger näsborre :o ska det vara så?xd
17 nov, 2015 07:28 |
|
Borttagen
|
Jag är sjuk, missar mitt prov tho
17 nov, 2015 07:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ah, är också sjuk:c har prov imorgonJag är sjuk, missar mitt prov tho 17 nov, 2015 08:06 |
|
Fellrendión
Elev |
Är så himla orolig...
Idag är sista dagen på Björks "campaign" (tror jag?)... jag hoppas de har tillräckligt med namn.
17 nov, 2015 08:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen