@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tuvaF
Elev |
16 nov, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna-chan: Omg vad awesome^ ^:3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Omgomgomg! Drarry♥♥♥ Vad kul!Jag och min kompis cosplayade Harry och Draco i förgår. I en kyrka. Där vi tog Drarry foto.. Fast vad sa de i kyrkan?:o Yes~ ^^ Men de var okej med det, haha. Dock var det med min kompis konfirmations sak där de hade klätt upp kyrkan för att efterlikna Hogwarts, så vi bara tog några casual foto där det såg ut som att vi hånglade och ingen sa något, so that was nice xD 16 nov, 2015 21:02 |
|
Luna Chang
Elev |
glitterbomb
Om du känner dig dragen mot Eli Orlando tycker jag att du kör på det. Vem bryr sig om Orlando är könsneutralet eller ej, det borde inte spela någon roll, finns kvinnor med mansnamn och män med kvinnonamn Hej 16 nov, 2015 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: glitterbomb Om du känner dig dragen mot Eli Orlando tycker jag att du kör på det. Vem bryr sig om Orlando är könsneutralet eller ej, det borde inte spela någon roll, finns kvinnor med mansnamn och män med kvinnonamn Tack så mycket, behövde höra det! Det blir nog Orlando ändå. Man kan ju alltid ändra sig ändå 16 nov, 2015 21:19 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Snackar med en snubbe på Omegle och försöker förklara varför jag tycker att Kroatien är sött.. (Det är ju som halvrunt...?)
16 nov, 2015 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Har lagt en intresseanmälan på en lägenhet nu. Två rum och kök, 57 m². Inflyttningsdatumet är den 1:a februari - två dagar innan jag fyller 27. Snälla, håll tummarna för mig! Känner att jag nog får lägga en liten besvärjelse för min egen skull den här gången.. Jodå. Det kan funka. Lite compact living-tänkande är allt som behövs. Håller tummarna! Spoiler: Tryck här för att visa! Tack! ♥ Och oroa dig inte! Ärligt talat har jag ingen direkt tidsuppfattning, ändå. Har varit så mycket att stå i, haha.. 16 nov, 2015 21:24 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Har lagt en intresseanmälan på en lägenhet nu. Två rum och kök, 57 m². Inflyttningsdatumet är den 1:a februari - två dagar innan jag fyller 27. Snälla, håll tummarna för mig! Känner att jag nog får lägga en liten besvärjelse för min egen skull den här gången.. Jodå. Det kan funka. Lite compact living-tänkande är allt som behövs. Håller tummarna! Spoiler: Tryck här för att visa! Tack! ♥ Och oroa dig inte! Ärligt talat har jag ingen direkt tidsuppfattning, ändå. Har varit så mycket att stå i, haha.. ♥ Förstår det! Det blir lätt så när allt händer på samma gång. Men ändå. Ska ta tag i ditt brev nu i veckan/helgen. ^^ 16 nov, 2015 21:36 |
|
Savi
Elev |
varje gång Ida S lägger ute en ny bild på insta undrar jag hur hon kan ha ett så underbart feed och hur typ varje bild kan vara så perfekt.. #goals. *nej ja stalkar inte......
16 nov, 2015 21:38 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag klarade Ryskaprovet galant!
16 nov, 2015 21:45 |
|
LolFeelings
Elev |
16 nov, 2015 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen