@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 nov, 2015 17:48 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag och min kompis cosplayade Harry och Draco i förgår. I en kyrka. Där vi tog Drarry foto..
Join the dark side, we have cookies~
16 nov, 2015 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna-chan: Omgomgomg! Drarry♥♥♥ Vad kul!Jag och min kompis cosplayade Harry och Draco i förgår. I en kyrka. Där vi tog Drarry foto.. Fast vad sa de i kyrkan?:o 16 nov, 2015 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sam är gulligt^ ^ Tror dessutom att det kan vara könsneutralt, eller så är det bara det i Glee:p hjälp mig är ni snälla, vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig? Adrian Sam Ayden Alex Riley Kiran läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det? Skrivet av Minihäst: Skrivet av Borttagen: Har alltid älskat Alex och Sam! Känner dig inte så nära, men tror på Alex, haha! Nej, men bara du hittar något som du känner dig bekväm i. Alla namnen på listan är väldigt fina. hjälp mig är ni snälla, vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig? Adrian Sam Ayden Alex Riley Kiran läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det? Tack så mycket! ♥ Tror själv mest på Ayden eller Adrian. Eli Adrian eller Eli Ayden låter bäst i mitt huvud. Men hmm.. Eli Sam, Eli Alex eller Eli Riley?? Kanske. Kan inte släppa tanken på Eli Orlando dock. 16 nov, 2015 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vsg^ ^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sam är gulligt^ ^ Tror dessutom att det kan vara könsneutralt, eller så är det bara det i Glee:p hjälp mig är ni snälla, vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig? Adrian Sam Ayden Alex Riley Kiran läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det? Skrivet av Minihäst: Skrivet av Borttagen: Har alltid älskat Alex och Sam! Känner dig inte så nära, men tror på Alex, haha! Nej, men bara du hittar något som du känner dig bekväm i. Alla namnen på listan är väldigt fina. hjälp mig är ni snälla, vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig? Adrian Sam Ayden Alex Riley Kiran läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det? Tack så mycket! ♥ Tror själv mest på Ayden eller Adrian. Eli Adrian eller Eli Ayden låter bäst i mitt huvud. Men hmm.. Eli Sam, Eli Alex eller Eli Riley?? Kanske. Kan inte släppa tanken på Eli Orlando dock. Hehe, lycka till:3 16 nov, 2015 18:32 |
|
Borttagen
|
glitterbomb: Eli Orlando låter jättefint!
16 nov, 2015 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och Charlie^ ^glitterbomb: Eli Orlando låter jättefint! 16 nov, 2015 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: glitterbomb: Eli Orlando låter jättefint! Engelska namn är de bästa namnen! Tack så mycket! 16 nov, 2015 18:43 |
|
Borttagen
|
Idag fyller jag gammal och jag vet inte riktigt hur det känns
16 nov, 2015 18:59 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag fyller jag gammal och jag vet inte riktigt hur det känns GRATTIS!
16 nov, 2015 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen