Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21571 21572 21573 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Är sjuk idag:c


Me too -_-
:c Vi får krya på oss då^ ^


Vi får vara sjuka tillsammans då
Hihi, ja^ ^♥

16 nov, 2015 17:48

Anna-chan
Elev

Avatar


Jag och min kompis cosplayade Harry och Draco i förgår. I en kyrka. Där vi tog Drarry foto..

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

16 nov, 2015 17:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Anna-chan:
Jag och min kompis cosplayade Harry och Draco i förgår. I en kyrka. Där vi tog Drarry foto..
Omgomgomg! Drarry♥♥♥ Vad kul!
Fast vad sa de i kyrkan?:o

16 nov, 2015 18:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
hjälp mig är ni snälla,
vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig?

Adrian
Sam
Ayden
Alex
Riley
Kiran
läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det?
Sam är gulligt^ ^ Tror dessutom att det kan vara könsneutralt, eller så är det bara det i Glee:p
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Borttagen:
hjälp mig är ni snälla,
vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig?

Adrian
Sam
Ayden
Alex
Riley
Kiran
läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det?
Har alltid älskat Alex och Sam! Känner dig inte så nära, men tror på Alex, haha! Nej, men bara du hittar något som du känner dig bekväm i. Alla namnen på listan är väldigt fina.



Tack så mycket! ♥

Tror själv mest på Ayden eller Adrian. Eli Adrian eller Eli Ayden låter bäst i mitt huvud. Men hmm.. Eli Sam, Eli Alex eller Eli Riley?? Kanske. Kan inte släppa tanken på Eli Orlando dock.

16 nov, 2015 18:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
hjälp mig är ni snälla,
vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig?

Adrian
Sam
Ayden
Alex
Riley
Kiran
läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det?
Sam är gulligt^ ^ Tror dessutom att det kan vara könsneutralt, eller så är det bara det i Glee:p
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Borttagen:
hjälp mig är ni snälla,
vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig?

Adrian
Sam
Ayden
Alex
Riley
Kiran
läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det?
Har alltid älskat Alex och Sam! Känner dig inte så nära, men tror på Alex, haha! Nej, men bara du hittar något som du känner dig bekväm i. Alla namnen på listan är väldigt fina.



Tack så mycket! ♥

Tror själv mest på Ayden eller Adrian. Eli Adrian eller Eli Ayden låter bäst i mitt huvud. Men hmm.. Eli Sam, Eli Alex eller Eli Riley?? Kanske. Kan inte släppa tanken på Eli Orlando dock.
Vsg^ ^
Hehe, lycka till:3

16 nov, 2015 18:32

Borttagen

Avatar


glitterbomb: Eli Orlando låter jättefint! Men om jag får inflika lite så är både Sandy, Ashley och Dana också könsneutrala i engelsktalande länder Och du verkar ha lite engelska namn på lut

16 nov, 2015 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
glitterbomb: Eli Orlando låter jättefint! Men om jag får inflika lite så är både Sandy, Ashley och Dana också könsneutrala i engelsktalande länder Och du verkar ha lite engelska namn på lut
Och Charlie^ ^

16 nov, 2015 18:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
glitterbomb: Eli Orlando låter jättefint! Men om jag får inflika lite så är både Sandy, Ashley och Dana också könsneutrala i engelsktalande länder Och du verkar ha lite engelska namn på lut


Engelska namn är de bästa namnen!

Tack så mycket!

16 nov, 2015 18:43

Borttagen

Avatar


Idag fyller jag gammal och jag vet inte riktigt hur det känns

16 nov, 2015 18:59

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag fyller jag gammal och jag vet inte riktigt hur det känns

GRATTIS! Är det 25 du blir? (jag fuskade genom att läsa på din profil =p)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 nov, 2015 19:03

1 2 3 ... 21571 21572 21573 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.