@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill hämta min glass och sätta mig framför någon serie
Men jag har 3778679772664687998 saker jag måste göra e u w 16 nov, 2015 15:03 |
|
Signe tha toast
Elev |
16 nov, 2015 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min vovve är den sötaste någonsin. ♥ glitterbomb, jag gillar Riley. tack! ♥ 16 nov, 2015 15:24 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har alltid älskat Alex och Sam! Känner dig inte så nära, men tror på Alex, haha! Nej, men bara du hittar något som du känner dig bekväm i. Alla namnen på listan är väldigt fina.hjälp mig är ni snälla, vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig? Adrian Sam Ayden Alex Riley Kiran läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det? another day, another slay 16 nov, 2015 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sam är gulligt^ ^ Tror dessutom att det kan vara könsneutralt, eller så är det bara det i Glee:phjälp mig är ni snälla, vilka namn är finast och skulle vara ett bra mellannamn till mig? Adrian Sam Ayden Alex Riley Kiran läste någonstans att Orlando är könsneutralt, är det? 16 nov, 2015 16:47 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är sjuk idag:c Me too -_- ✩✩✩ 16 nov, 2015 17:08 |
|
Borttagen
|
:c Vi får krya på oss då^ ^
16 nov, 2015 17:11 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: :c Vi får krya på oss då^ ^ Vi får vara sjuka tillsammans då ✩✩✩ 16 nov, 2015 17:23 |
|
Borttagen
|
"Vad vill du se för film då, gumman? Vill du se på Bamse?"
"Nä denna", sa hon, och gav mig Tim Burtons "Sleepy Hollow". She'll be just fine. ♥ 16 nov, 2015 17:30 |
|
Solkatten
Elev |
Tydligen ska en i släkten vara med i 'Första hjälpen' imorgon på svt kl 20:00. Det ska bli kul att kolla på. ;3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2015 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen